رزمنده و جانباز دوران دفاع‌مقدس:

شرکت‌ در انتخابات را فریضه دینی بدانیم

«تندرو صالح» گفت: توصیه من برای شرکت‌کنندگان در انتخابات همانند اهمیت حضور در دوران دفاع مقدس است که اهمیت شرکت در انتخابات را واجب و فریضه‌ای مثل خواندن نماز بدانیم.
کد خبر: ۶۵۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ - 29February 2024
شرکت‌ در انتخابات را فریضه دینی بدانیم/ همچون رزمندگان دفاع مقدس با شور در پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد«مهدی تندرو صالح»، رزمنده و جانباز دوران دفاع‌مقدس در رسته‌های تخریب، دیدبانی و غواصی، بیسیم‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، اظهار داشت: در دوران دفاع‌مقدس، جبهه‌ها شاهد برگزاری ۶ انتخابات بودند که از جمله این انتخابات، انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۶۰ بود و درنتیجه آن، شهید رجایی برای ریاست جمهوری برگزیده شد و پس از شهادت شهید رجائی آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۴ در انتخابات، توسط مردم به ریاست جمهوری برگزیده شدند.
 
وی بیان کرد: در دوران دفاع‌مقدس و به خصوص سال ۱۳۶۰، شور مردمی و شرکت در انتخابات بسیار بود، مردم اهمیت شرکت در انتخابات را مهم و مثل خواندن نماز واجب می‌دانستند.
 
تندرو صالح رای گیری در جبهه‌های دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: به خاطر دارم که در مناطق جنگی، چند خودرو وانت نیسان آبی را برای جمع‌آوری رای رزمندگان مشخص کرده بودند و شور و شوق رزمندگان با حضور جرات‌مندانه این ماشین‌های گل آلود شده در خطوط مقدم، بسیار می‌شد و با صدا زدن و نگه داشتن راننده ماشین، در آن گلوله باران و خمپاره‌های دشمن بعثی، رای خود را در صندوق انداخته و سپس فریاد بلند«شعار مرگ بر آمریکا و جنگ جنگ تا پیروزی» را سر می‌دادند.
 
رزمنده و جانباز دوران دفاع‌مقدس افزود: به نظر من علاوه بر تمام ارزش‌ها و معیار‌های مدنظر مردم برای انتخاب کاندید اصلح، شایسته است که فرد انتخابی در رفتار گذشته و اکنون خود، متخصصِ متعهد، ولایت‌محور و معتقد به اصول ولایی باشد.
 
وی در پایان سخنان خود با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، خاطرنشان کرد: توصیه من برای شرکت‌کنندگان در انتخابات مثل توصیه در دوران دفاع مقدس است که اهمیت شرکت در این قضیه را واجب و شرکت در آن را فریضه‌ای مثل خواندن نماز بدانیم و در انتخاب کاندید مورد نظر، دقت زیادی داشته باشیم بنابراین همچون رزمندگان دفاع مقدس با شور در پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد
 
خبرنگار: محمد فروتن
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار