حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار خوزستان:

خوزستانی‌ها آماده مشارکت حداکثری‌اند

حسینی محراب گفت: با توجه به شور و شوق و وجود اقوام مختلف در خوزستان، انتخابات در خوزستان تقریباً انتخاب حداکثری با حضور همه عزیزان خواهد بود.
کد خبر: ۶۵۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹ - 29February 2024

خوزستانی‌ها آماده مشارکت حداکثری‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، ‌«علی‌اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان امروز در گفت‌وگو با رادیو خوزستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار داشت: با توجه به شور و شوق و وجود اقوام مختلف در خوزستان، انتخابات در خوزستان تقریباً انتخاب حداکثری با حضور همه عزیزان خواهد بود.

 وی با اشاره به اندیشیدن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات از ماه‌ها پیش و در نظر گرفتن ۳ هزار و ۵۳۳ صندوق اخذ رای در استان خوزستان افزود: بعد از تهران و خراسان رضوی، خوزستان بالاترین صندوق‌های رای در کشور را دارد که در هر صندوق، ۲۲ نفر از امنیت تا اجرای کار و شمارش آرا را انجام می‌دهند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تایید صلاحیت کاندیداها افزایش بی‌سابقه داشته است، گفت: در خوزستان برای هر کرسی نمایندگی، ۴۸ نفر کاندید شدند که چنین چیزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بی‌سابقه بوده است. این موضوع نشان می‌دهد جامعه بالغ و رشید خوزستان وارد میدان شده است تا سرنوشت خود را در دست بگیرد. در میان کاندیداها متولد دهه ۷۰ داریم؛ کاندیداها از ۳۰ تا ۷۰ سال سن دارند و همه نسل‌های انقلاب در انتخابات حضور دارند.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های لازم در حوزه ارتباطی و مخابراتی بیان داشت: در آبادان انتخابات تمام الکترونیک و در سایر بخش‌ها تا چهار مرحله الکترونیک است. امیدواریم با اجرای الکترونیکی انتخابات در آبادان، پاسخ خوبی بگیریم و نمونه‌ای باشد تا در انتخابات بعدی در سایر بخش‌ها نیز انتخابات الکترونیکی اجرا شود.

حسینی‌محراب گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، همه چیز برای ۱۱ اسفندماه آماده است. از امروز مهلت تبلیغات کاندیداها تمام می‌شود و باید ستادهای انتخاباتی را تعطیل کنند لذا باز بودن ستادها دیگر موضوعیت ندارد و باید تعطیل شوند.

وی با اشاره به حضور ماموران انتظامی و بسیجی در شعب اخذ رای و نظم‌بخشی برای برگزاری انتخابات یادآور شد: رای‌گیری از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و دوستان باید از یک ساعت قبل در حوزه‌های انتخابیه حضور داشته باشند.

استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: امام(ره) یک راهبرد قوی به ما یاد داده و فرموده است هر موقع می‌بینید دشمنان راجع به موضوعی خیلی حساس هستند، راجع به آن مساله حساس باشید و هر جایی وارد میدان می‌شوند برعکس آن عمل کنید. دشمنان به اشکال مختلف سعی می‌کنند مشارکت در راهپیمایی و انتخابات را کاهش دهند؛ البته مردم با دروغ‌های آن‌ها آشنا هستند و چهره آن‌ها را در غزه دیدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار