در بیست و دومین دوره نظری هیئت معارف جنگ؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش: تدابیر امامین انقلاب در حوزه دریانوردی اجرایی شده است

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه تدابیری که از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط امامین انقلاب تعریف و ابلاغ شده، در حوزه دریانوردی اجرایی شده است، گفت: دستاورد‌های نداجا توسط نخبگان و دانشمندان جوان ایرانی به دست آمده است.
کد خبر: ۶۵۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ - 27February 2024

فرمانده نیروی دریایی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، امروز (سه‌شنبه) در بیست و دومین دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید صیاد شیرازی در حال برگزاری است، اظهار داشت: هر آنچه که داریم به برکت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و خون مطهر شهداست.

امیر دریادار ایرانی افزود: جلسات هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی موجب می‌شود تا جوانان بدانند که اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی چگونه به دست آمده است و باید با جان و دل راه شهدا را ادامه دهند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) همیشه سرلوحه کار‌های ما است و چشم‌انداز معظم‌له به تمامی حوزه‌ها دقیق و کاملاً مشخص است.

وی سپس با اشاره به سفر موفقیت‌آمیز ناوگروه ۸۶ به دور دنیا و پیام اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد: برای این سفر بیش از ۱۱ ماه کار علمی و تخصصی صورت گرفت تا به افتخار بزرگ ناوگروه ۸۶ رسیدیم.

دریادار ایرانی بیان کرد: ۵۰ سال اطلاعات جو اقیانوسی توسط نخبگان به طور کامل پیاده‌سازی و تبدیل به یک نرم‌افزار شد که توسط نخبگان ایرانی تهیه شده بود؛ لذا مسیر ناوگروه ۸۶ را به گونه‌ای مشخص کردیم که مشکلی بابت شرایط آب و هوایی نداشته نباشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یادآور شد: پس از پایان مأموریت موفقیت‌آمیز ناوگروه دنا به دور دنیا، مقامات ارتش پاکستان به ما اعلام کردند که این دستاورد‌ها تنها متعلق به شما نیست، بلکه متعلق به جهان اسلام است و لذا پاکستان نیز به‌عنوان کشوری مسلمان، خود را در این موفقیت شریک می‌داند.

وی با بیان اینکه تدابیری که از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط امامین انقلاب تعریف و ابلاغ شده، در حوزه دریانوردی اجرایی شده است، گفت: عمق‌بخشی نظام، اراده موفق ترکیبی حوزه‌های اقتداری، ارائه قدرت اراده، همت بلند و اعتماد به نفس و خودباوری در نیروی دریایی به خوبی اتفاق افتاده و ما به جوانان‌مان ایمان قلبی داریم.

امیر ایرانی ادامه داد: سفر ناوگروه ۸۶ به دور دنیا موجب  نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در پهنای اقیانوس‌های جهان  شد و توانستیم نمایش خوبی از اقتدار دینی، فرهنگی، حقوقی و امنیتی کشورمان را به جهانیان نشان دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر اینکه  دستاورد‌های نداجا توسط نخبگان و دانشمندان جوان ایرانی به دست آمده است، عنوان کرد: در اعزام ناوگروه ۸۶ مدل موفقی را برای تعامل‌پذیری، همراهی و همدلی ارائه و از همه ظرفیت‌ها در کشور استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه در سفر ناوگروه ۸۶ به دور دنیا پرچم ولایت فقیه بالا بود، تأکید کرد: در سفر این ناوگروه به دور دنیا، بانک خون و هرآنچه را که نیاز بود، پیش‌بینی کرده بودیم.

دریادار ایرانی خطاب به دانشجویان گفت: امنیت و اقتدار امروزِ ایران اسلامی به سادگی به دست نیامده و قطعاً این موارد مرهون مجاهدت شهدا، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: امیدوارم با تلاش و همت خود با فراگیری و کسب تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس، برگ قوی‌تری از توان جوانان ایرانی را نشان دهید؛ چرا که در وجود تک تک جوانان غیرت ایرانی موج می‌زند و ما می‌توانیم به خوبی در بین ایرانی‌ها عملی شده است.

امیر ایرانی همچنین به تحولات منطقه و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه اشاره و خاطرنشان کرد: یمنی‌ها تنها ملتی هستند که به خوبی از رنج‌های مردم غزه و آنچه در آن منطقه می‌گذرد، اطلاع دارند؛ چرا که این عزیزان چند سال مورد تهاجم ائتلاف عربی-آمریکایی قرار داشتند و در محاصره کامل بودند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار