حضور حداکثری اقتدار ملی/ امام جمعه الیگودرز:

حضور مردم در انتخابات تاثیر مستقیمی بر شکل‌گیری آینده نظام سیاسی کشور دارد

حجت‌الاسلام سرلک گفت: حضور مردم در انتخابات تاثیر مستقیمی بر شکل‌گیری آینده نظام سیاسی کشور دارد و مردم می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های  کشور، با انتخاب افراد اصلح و توانمند در عرصه‌های مختلف نقش مهمی  ایفا کنند.
کد خبر: ۶۵۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ - 26February 2024

حضور مردم در انتخابات تاثیر مستقیمی بر شکل‌گیری آینده نظام سیاسی کشور داردبه  گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس  از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی سرلک» امام جمعه شهرستان الیگودرز امروز (دوشنبه) در جشنواره شعر و موسیقی ظهور باران که مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج)  و با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و شاعران و نویسندگان و اهالی موسیقی آیینی درمحل تالار کمال مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزار شد، بر اجرای جشن‌های باشکوه اعیاد شعبانیه و برنامه های مبتنی بر فرهنگ انتظار و مهدویت تاکید کرد و  اظهار داشت: نیمه شعبان از مهمترین اعیاد جهان است و آینده عالم متعلق به مستضعفان خواهد بود.

وی گفت فرهنگ مهدویت یک فرهنگ جهانی است، که امید به آینده را در دل‌ها زنده نگه خواهد داشت، لذا این عید بزرگ باید باشکوه برگزار شود.

حجت الاسلام سرلک به الگوبرداری از زندگی پربرکت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام زین العابدین (ع) اظاره کرد و  گفت: زندگی ائمه اطهار و سیره آنان باید در تمام مراحل سرمشق زندگی ما مسلمانان قرار گیرد تا زمینه بسط و گسترش سبک زندگی اسلامی در دنیا فراهم شود.

امام جمعه الیگودرز  تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات تاثیر مستقیمی بر شکل‌گیری آینده نظام سیاسی کشور دارد و مردم می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های  کشور، با انتخاب افراد اصلح و توانمند در عرصه‌های مختلف نقش مهمی  ایفا کنند.

 وی حضور و مشارکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی برای همه شهروندان برشمرد و  خاطر نشان کرد: هر فردی از جامعه بایستی فارغ از نگاه سیاسی و قبیله‌ای، فردی که شاخصه‌های لازم را برای قانونگذاری داشته باشد انتخاب کند.

«ابوذر پیر حیاتی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز در ابتدای این برنامه ضمن تبریک زادروز گل نرگس حضرت ولیعصر (عج) با بیان اینکه نیمه شعبان بهترین فرصت برای تقویت باورهای مذهبی و زدودن انحرفات و خرافات و توجه قلبی مردم به انتظار فرج است، اظهار داشت: توجه جامعه اسلامی به آینده روشن و ظهور موعود آخرالزمان(عج) موجب ایجاد امید در زندگی مردم و خوش بینی نسبت به آینده شده است

پیرحیاتی همچنین  با اشاره به  رویداد بزرگ ملی در 11 اسفندماه، روز انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: ایجاد خوش‌بینی و امید نسبت به آینده و تلاش در جهت رفع شبهات نسبت به اصل انتخابات از جمله وظایف اهالی رسانه است. رسانه مهمترین ابزار جهت شفاف‌سازی و آگاه‌سازی در راستای جهاد تبیین است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار