دیدار جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با مادر شهیدان کرمیار

سردار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با مادر شهیدان کرمیار دیدار کردند.
کد خبر: ۶۵۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ - 24February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، با مادر شهیدان کرمیار در منزل ایشان در شهرستان ساوجبلاغ دیدار کردند.

در این دیدار، سردار فضلی و سردار اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از صبر و استقامت خانواده شهدا تجلیل و قدردانی کردند.

سردار فضلی در این دیدار اظهار داشت: شهدا با فداکاری خود، امنیت و آرامش را برای کشورمان به ارمغان آوردند و ما مدیون خون شهدا هستیم.

سردار اسلامی نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت هستند و ما باید از آن‌ها درس بگیریم. این دیدار در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد و در این دیدار، خانواده شهدا نیز به بیان خاطرات و درد دل‌های خود پرداختند. 

«محمد کرمیار» متولد اردیبهشت‌ ۱۳۳۷ و «موسی کرمیار» متولد فروردین‌ ۱۳۴۵، هردو در اسفند سال ۶۲ در عملیات خیبر براثر درگیری با دشمن و اصابت ترکش به شهادت رسیدند و «رضا کرمیار» متولد فروردین‌ سال ۱۳۴۷ در فروردین‌ سال ۶۷ در عملیات بیت‌المقدس به مقام رفیع شهادت نائل آمدو پیکر پاک این شهید بزرگوار همچنان جاویدالاثر است.

دیدار جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مادر شهیدان کرمیار

دیدار جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مادر شهیدان کرمیاردیدار جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مادر شهیدان کرمیاردیدار جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مادر شهیدان کرمیاردیدار جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مادر شهیدان کرمیاردیدار جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مادر شهیدان کرمیار

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار