رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد؛

خراسان جنوبی اولین استان در اجرای طرح «از آبخیز تا جالیز»

سردار «زهرایی» با بیان اینکه طرح «از آبخیز تا جالیز» به‌صورت مشترک بین سازمان بسیج مستضعفین و وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم آغاز شده است، گفت: خراسان جنوبی اولین استانی است که طرح «از آبخیز تا جالیز» را در دستور کار قرار داد و شاهد افتتاح بخشی از این پروژه‌ها در استان هستیم.
کد خبر: ۶۵۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ - 21February 2024

خراسان جنوبی اولین استان در اجرای طرح «از آبخیز تا جالیز»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح طرح‌های «از آبخیز تا جالیز» در روستای خوشینه علیا، اظهار داشت: طرح «از آبخیز تا جالیز» به‌صورت مشترک بین سازمان بسیج مستضعفین و وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اجرای عملیاتی این طرح را طی هفته بسیج داشتیم و این طرح در چند استان کشور آغاز شد، بیان داشت: خراسان جنوبی اولین استانی است که طرح «از آبخیز تا جالیز» را در دستور کار قرار داد و شاهد افتتاح بخشی از این پروژه‌ها در استان هستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تبیین کرد: خراسان جنوبی با توجه به خشکسالی‌های متمادی که سالیان پی در پی عرصه را به مردم روستا‌ها تنگ کرده و محصولات کشاورزی و دامی را دچار مشکل کرده است، حداقل آب‌ها را باید حفظ کرد و به نحو احسن استفاده کرد.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه در این طرح کار مطالعات، نقشه و نظارت با جهاد کشاورزی و کار اجرایی با بسیج سازندگی است، مطرح کرد: امیدواریم پروژه‌هایی که آغاز شده و بخشی به افتتاح می‌رسد در بازه زمانی کوتاه هفته بسیج سازندگی در اردیبهشت‌ماه در خراسان جنوبی شاهد افتتاح همزمان بخشی از این پروژه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار