فرزند ایثارگر:

ایثارگران می‌توانند با ارائه دستاورد‌های خود منجر به پیشرفت جامعه شوند

مسعود شعبانی، فرزند جانباز ۲۵ درصد، در دومین جشنواره شهید پیشرفت گفت: ایثارگران می‌توانند با ارائه دستاورد‌های خود و حمایت‌های دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر منجر به پیشرفت جامعه شوند.
کد خبر: ۶۵۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ - 20February 2024

ایثارگران می‌توانند با ارائه دستاورد‌های خود منجر به پیشرفت جامعه شوندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مسعود شعبانی، فرزند جانباز ۲۵ درصد، فارغ‌التحصیل مقطع دکتری تخصصی در رشته مهندسی مواد و متالورژی، از استان کهگیلویه و بویراحمد در دومین جشنواره شهید پیشرفت اظهار داشت: در زمینه تحصیلی چندین مقاله isi در ژورنال‌های معتبر دنیا چاپ کردم و در کنار چاپ این مقالات یک اختراع تحت عنوان تولید نانو ذرات فریت ثبت کرده‌ام.

وی توضیح داد: نانو ذرات فریت یک سری نانو ذرات مغناطیسی است که به روش پلاسمای محلولی با قرار دادن آند و کاتد بر روی یک محلول الکترونیکی قلیایی این نانو ذرات پرکاربرد را به روش ساده و ارزان قیمت تولید کردیم. این نانو ذرات در بخش‌های مختلفی از جمله درمان و تشخیص بیماری‌ها، دارورسانی هدفمند و صنایع الکتریکی و الکترونیکی و ساخت نانو کاتالیزور‌ها و سنسور‌ها و همچنین در ساخت تجهیزات نظامی، الکتریکی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نانو ذرات در قیاس با سایر روش‌ها هم ارزان‌قیمت است و هم در مدت زمان کمتری در اختیار قرار می‌گیرند.

عبانی تصریح کرد: با توجه به اینکه در جامعه ایثارگری استعداد‌های خوبی در حوزه‌های علمی، هنری و استارت‌آپی داریم، دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر می‌تواند با کشف این استعداد‌ها و پرورش نخبگان ایثارگر این موضوع را در جامعه پررنگ‌تر کند و حمایت‌هایی از این جامعه برای شکوفایی استعداد‌ها داشته باشد. ایثارگران می‌توانند با ارائه دستاورد‌های خود و حمایت‌های مرکز دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر منجر به پیشرفت جامعه شوند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار