مسئول پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز عنوان کرد؛

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف سومین جشنواره «افتخار من»

حجت‌الاسلام «اکبری» گفت: سومین جشنواره «افتخار من» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در کرج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱ - 19February 2024

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف سومین جشنواره «افتخار من»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا اکبری» مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین جشنواره «افتخار من» با حضور جمعی از مسئولان استانی و لشکری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین برگزیدگان جشنواره برگزار خواهد شد و از 3 اثر برتر در قالب های فیلم کوتاه بیان خاطرات رزمندگان جنگ و ثبت آنها توسط یکی از اعضای خانواده آنها، تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسئول پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: این جشنواره فرصتی برای انتقال خاطرات و تجربیات ارزشمند این عزیزان به نسل جوان است که امیدواریم با استمرار این جشنواره در سالهای آتی به جمع آوری بحشی از تاریخ شفاهی و انتقال ارزشهای آن به نسل آینده گامی موثر برداشته شود.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به استقبال خوب از این جشنواره، تصریح کرد: در مجموع بیش از 50 اثر از استان البرز به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

این مسئول عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، ثبت و ضبط خاطرات و تجربیات ارزشمند رزمندگان و ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و گفت‌وگو بین نسل های مختلف را از جمله دستاوردهای این جشنواره است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار