فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شیروان:

جوانان صاحب استعداد برتر یکی از ظرفیت‌های مهم کشور هستند

سرهنگ دارابی گفت: جوانان صاحب استعدادبرتر یکی از ظرفیت‌های مهم کشور هستند که می‌توان با هدایت و نظارت، از پتانسیل این افراد برای طراحی و اجرای برنامه‌های آینده استفاده کرد.
کد خبر: ۶۵۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ - 19February 2024

جوانان صاحب استعدادبرتر یکی از ظرفیت‌های مهم کشور هستند //سلام/ لطفا عکس را 306 در 184 سایز کنید//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، قرارگاه جهاد علمی شهرستان شیروان با موضوع برنامه ریزی رویداد علمی مسئله محور در خصوص حل مسائل صنعت نیروگاه سیکل ترکیبی با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و صنایع شهرستان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار «علی دارابی» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شیروان اظهار داشت: بسیج تا به امروز توانسته در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی نقش‌آفرینی کند و امروز نیز با توجه به اهمیت علم و فناوری، بسیج ظرفیت‌های موجود در این حوزه را بکار گرفته تا چالش‌ها و مسائل کشور به شکل علمی برطرف شود.
 
وی ادامه داد: در برنامه‌های فرهنگی ملی می‌توان از ظرفیت‌های کشور استفاده کرد. جوانان صاحب استعدادبرتر یکی از ظرفیت‌های مهم کشور هستند که می‌توان با هدایت و نظارت، از پتانسیل این افراد برای طراحی و اجرای برنامه‌های آینده استفاده کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار