در راه فتح قله‌ایم/ در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

سخنگوی شورای نگهبان: یادآوری روز‌های جهاد و مقاومت درس‌آموز است/ انتخاب مجلس قوی می‌تواند زمینه‌ساز «ایران قوی» شود

طحان‌نظیف با اشاره به اردوهای راهیان نور گفت: یادآوری روز‌های جهاد و مقاومت و اینکه ملت ایران در تنگنا‌ها چگونه انسجام خود را حفظ کردند، درس‌آموز است.
کد خبر: ۶۵۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ - 19February 2024

سخنگوی شورای نگهبان: یادآوری روز‌های جهاد و مقاومت درس‌آموز است/ انتخاب مجلس قوی می‌تواند زمینه‌ساز «ایران قوی» شود«سید هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، اظهار داشت: انتخابات یعنی انتخاب آینده؛ به‌عبارت دیگر رأیی که مردم می‌دهند در اصل آینده خود را تعیین می‌کنند. انتخابات برای تعیین سرنوشت چهار ساله‌ای است که مجلس می‌خواهد با قانون‌گذاری برای آن ریل‌گذاری کند تا بر اساس این ریل‌گذاری، دولت و قوه قضائیه حرکت کنند.

طحان‌نظیف افزود: حال ممکن است برخی عنوان کنند که رأی آن‌ها در کل چه اثری دارد؛ در پاسخ باید گفت که این آرای تک تک افراد در مجموع سرنوشتی را رقم می‌زنند و افراد موثر، کارآمد و با تجربه انتخاب می‌شوند.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه عنوان کرد: در کنار هم قرار گرفتن رأی هر یک از افراد می‌تواند مجلسی قوی را تشکیل دهد؛ انتخاب مجلس قوی هم می‌تواند زمینه‌ساز ایران قوی و سرافراز شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به تاثیر راهیان نور در ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از تجربه راهیان نور برای سایر حوزه‌ها مانند «راهیان پیشرفت» نیز تاکید فرموده‌اند. راهیان پیشرفت می‌تواند باعث معرفی و شناساندن پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان جامعه شود.

طحان‌نظیف خاطرنشان کرد: یادآوری روز‌های جهاد و مقاومت و اینکه ملت ایران در تنگنا‌ها چگونه انسجام خود را حفظ کردند و برای رسیدن به هدفی که داشتیم، تلاش‌های بسیاری صورت گرفت، درس‌آموز است و برای تعیین مسیر آینده، راهنما خواهد بود. 

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار