ما متحدیم/ در قالب کاروان دانشجویی صورت گرفت؛

اعزام دانشجویان دانشگاه‌های جنوب استان کرمان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

«جمشیدی» گفت:به منظور ارتقا روحیه معنوی و همگرایی فکری دانشجویان با راه و روش شهدا و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور؛ ۲۶۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۵۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ - 17February 2024

اعزام دانشجویان دانشگاههای جنوب استان کرمان به مناطق عملیاتی جنوب کشوربه گزارش دفاع‌پرس از کرمان،کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه‌های جنوب استان کرمان با بدرقه روسای دانشگاه‌ها و فرمانده هان سپاه شهرستان‌های جنوبی استان کرمان راهی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شدند.

«رسول جمشیدی» مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کهنوج در حاشیه این اعزام اظهار داشت: بسیج دانشجویی شهرستانهای جنوبی استان کرمان جهت ارتقا روحیه معنوی و همگرایی فکری دانشجویان با راه و روش شهدا و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور؛ ۲۶۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر را به این مناطق اعزام کرد.

وی افزود: در این مرحله تعداد ۴۰ نفر از دانشجویان برادر و ۲۲۰ نفر از دانشجویان خواهر با ۶ دستگاه اتوبوس بمدت ۶ روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

جمشیدی تصریح کرد: دانشجویان در این سفر معنوی از یادمان‌های مدنظر مانند دوکوهه، فکه، کانال کمیل‌، هویزه، چذابه، اروند کنار، معراج شهدا، شلمچه و همچنین چند یادمان ویژه بسیج دانشجویی از جمله شهید باقری از یادمان های هدف ما می‌باشد بازدید خواهند کرد.

وی در پایان هدف از اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب را علاوه بر ارتقا روحیه معنوی دانشجویان، آشنایی با سیره و روش زندگی شهدا و همچنین ترویج آن در حاد جامعه مخصوصا دانشگاه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار