نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

جهاد تبیین در راهیان نور ابهامات جوانان را برطرف می‌کند

توسلی گفت: اگر جوانان و نوجوانان ما از ظرفیت بسیار خوب اردوهای راهیان نور بهره ببرند و با شرایط دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا آشنا شوند، بسیاری از ابهامات و شبهات ذهنی‌شان برطرف می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۷ - 26March 2024

جهاد تبیین در راهیان نور ابهامات جوانان را برطرف می‌کند«فتح‌الله توسلی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور و تأثیرات تربیتی آن بر نسل جوان، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از جمعیت کشور ما خصوصاً جوانان و نوجوانان دفاع مقدس و انقلاب را درک نکرده‌اند، بر این اساس با یکسری شبهاتی که دشمن درخصوص جنگ تحمیلی مطرح می‌کند، مواجه می‌شود.

توسلی تصریح کرد: تمام ایثارگری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها، رشادت‌ها و شهادت‌طلبی‌های شهدا در جریان جنگ بر جوانان پوشیده است و دشمن نهایت استفاده سوء را برای لجن‌پراکنی می‌کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چنین شرایطی اگر جوانان و نوجوانان ما از ظرفیت بسیار خوب اردوهای راهیان نور بهره ببرند و با شرایط دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا آشنا شوند، بسیاری از ابهامات و شبهات ذهنی‌شان برطرف می‌شود، معتقدم فهم چگونگی تأمین امنیت ملی توسط شهدای دفاع مقدس و توصیف شرایط بسیار سخت آن دوران از مهم‌ترین ضرورت‌های امروز جامعه است.

وی با بیان اینکه تبیین شرایط جنگ و پایمردی‌های رزمندگان باید در یک برنامه منسجم و مستمر فرهنگی صورت بگیرد، افزود: در دهلاویه شهید بزرگواری مانند شهید «مصطفی چمران» به ملکوت اعلاء پیوسته است، همچنین در هویزیه رزمندگان غیور خود را در مقابل تانک قرار دادند تا از پیشروی دشمن جلوگیری کنند که توصیف آن برای جوانان یک نوع جهاد تبیین است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار