در بازدید از مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه کربلا؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: مجاهدت‌های ارزشمند جهت بزرگداشت شهدای استان مازندران انجام شد

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوان، ارزشمند و بی‌وقفه‌ای جهت بزرگداشت شهدای استان مازندران انجام شده است.
کد خبر: ۶۵۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ - 15February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: مجاهدت‌های ارزشمند جهت بزرگداشت شهدای استان مازندران انجام شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه کربلا اظهار داشت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوان، ارزشمند و بی‌وقفه‌ای جهت بزرگداشت شهدای استان مازندران انجام شده است.

وی یادمان‌های شهدای گمنام را یکی از دستاورد‌های دومین اجلاسیه شهدای مازندران عنوان کرد و افزود: به برکت این کنگره باید ۵۰ یادمان نیمه تمام استان مازندران به بهره‌برداری برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مقدس مازندران در حوزه جمع آوری آثار نقش آفرین است، گفت: تاکنون آثار فراوانی جمع آوری شده است و تدوین آثار نیز از ماموریت‌های مهم این اداره کل شمار می‌آید.

سرهنگ پاسدار سلامی ادامه داد: همه جهت‌گیری‌ها و هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ با محوریت دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران خواهد بود.

این مسئول همچنین تولید آثار فاخر سینمایی را از برنامه‌های مهم حوزه دفاع مقدس استان مازندران برشمرد و تأکید کرد: در این راستا نیازمند حمایت متولیان فرهنگی استان هستیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با تأکید بر اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران آمادگی برگزاری برنامه‌های حوزه دفاع مقدس، جهاد و شهادت را در استان دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های اجلاسیه شهدای استان با محوریت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شود.

سرهنگ پاسدار «محمد عباسپور» مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه کربلا نیز با تأکید بر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گزارشی از کارگروه‌های مختلف این مرکز و همچنین دومین اجلاسیه شهدای مازندران ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار