نماینده ولی فقیه در مازندران:

توجه به پرورش روح معنویت در قهرمانان ورزشی ضروری است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: توجه به رشد و پرورش روح معنویت و نشاط در قهرمانان ورزشی ضروری است.
کد خبر: ۶۵۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ - 14February 2024

مازندران در حوزه ورزش یک کشور است/ وزیر ورزش مازندرانی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آئین اهدا هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدال آوران آسیایی و پارا آسیایی هانگژو که در سالن اهل بیت (علیهم السلام) برگزار شد، ضمن تبریک روز پاسدار، جانباز، صحیفه سجادیه و سه میلاد و جشن بزرگ نیمه شعبان در نیمه این ماه، اظهار داشت: بنده صمیمانه از افتخارآفرینان مازنی در حوزه ورزش که آن را با ارزش آمیخته کردند تشکر می‌کنم و این هنر ورزشکاران ماست.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ما به دنیا نشان دادند که هم می‌توانند قهرمانان ورزشی باشند و هم ورزشکاران ارزشی، افزود: مازندران در حوزه ورزش خودش یک کشور است و از ظرفیت بالایی در حوزه ورزش برخوردار است تا جایی که باید دو وزیر بومی در حوزه ورزش و کشاورزی داشته باشد، حال اینکه اینجا معاونت وزارت باشد عملی شود هم خوب است.

آیت الله محمدی لائینی ضمن تقدیر از قهرمانان، افتخارآفرینان، ورزشکاران ملی و حضار در جلسه، گفت: امروز ورزش همچون عبادت مطرح است، برای همه سن و سال‌ها به‌خصوص نسل جوان.

امام جمعه ساری تاکید کرد: بنده می‌خواهم در رابطه با ثلث سفارش کنم، با افتخار می‌گوئیم حوزه ورزش یکی از بهترین مصارف ثلث است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن امیدواری و تقدیر از نسل جوان و نوجوان بابت رغبت به ورزش سنتی، گفت: باید در هر شهری یک زورخانه داشته باشیم توجه به حوزه ورزش سنتی ضرورت دارد.

این مسئول در پایان ضمن گرامیداشت پنج هزار شهید ورزش کشور و هزار و ۲۵۰ شهید ورزش مازندران، اذعان داشت: این تعداد از شهدا به‌خصوص در حوزه ورزش و ارزش معنادار است، امیدواریم روح قهرمانان همینطور با نشاط باشد و متناسب با جسم رشد کند، بعد معنوی و جسمی متوازن با هم رشد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار