مامتحدیم/ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد؛

اعزام اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی به راهیان نور

شهرجردی گفت: اولین گروه ۸۰ نفری اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در قالب اردوی راهیان امید، نور و پیشرفت به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۶۵۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 12February 2024

اولین گروه ۸۰ نفری اعضای جوانان جمعیت هلال احمر این استان ه مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «علیرضا شهرجردی»  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی امروز دوشنبه در آئین بدرقه اعضای جوان هلال احمر استان مرکزی به اردوی مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی مدیون رشادت‌های جوانان و نوجوانانی است که در بهترین روزهای خود را وقف دفاع از میهن ایران و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی زیر سایه رهبری حضرت امام خمینی (ره) کردند و با جهاد دلاورانه در برابر دشمن متجاوز و هم‌پیمانان مستکبرشان ایستادگی کردند.

وی افزود: اردوهای راهیان امید می‌تواند الگوهای موفق و حماسه‌های هویت ساز و ماندگار را به نسل نوجوان و جوان امروز به خوبی معرفی کند. جوانان انقلابی آینه‌داران امید و پیشرفت ایران هستند و احساس دین به انقلاب اسلامی را سرلوحه زندگی خود قرار داده و این موهبت را مدیون فداکاری شهدا و ایثار خانواده شهدا هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: امروزه دشمن با همه ابزارهای نوین در صدد تغییر باورها و رفتارهای جوانان ایرانی است چرا که در موضوع نظامی حریف دانش و توانمندی دانشمندان ایرانی و دستاوردهای نظامی ایران قوی نشده است. با تمام توان ثابت می‌کنیم که این نظام ارزشی پایدار است و مسلم با روحیه‌ای که شما جوانان و نوجوانان دارید به پای این ارزش‌ها ایستادگی می‌کنید و امروزه نمونه این دفاع و حفظ ارزش‌ها را در بازدیدهای مشتاقانه شما از مناطق جنگی می‌بینیم.

وی هدف از اعزام اعضای هلال احمر به این اردو را تحکیم هویت ملی و دینی و ارتقای روحیه داوطلبی بیان کرد و گفت: بستر سازی برای تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و معرفی دانشمندان شهید برجسته کشور از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان امید، نور و پیشرفت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار