معاون اجرایی رئیس جمهور:

تبیین صحیح و هنرمندانه پیشرفت‌های متمایز جمهوری اسلامی؛ امیدآفرین است

منصوری گفت: اگر بتوانیم پیشرفت‌های متمایز جمهوری اسلامی را صحیح و هنرمندانه به مردم اطلاع دهیم، جریان امید در میان مردم گسترش بسیاری خواهد یافت.
کد خبر: ۶۵۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ - 10February 2024

تبیین صحیح و هنرمندانه پیشرفت‌های متمایز جمهوری اسلامی؛ امیدآفرین استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه حضور در نمایشگاه ملی رویداد «روایت پیشرفت» که در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی در حال برگزاری است، اظهار داشت: روایت پیشرفت‌های کشورمان به شکل هنرمندانه و جذاب با حضور راویان مسلط به موضوعات مختلف و با دست پر از لحاظ محتوایی و اطلاعات کافی، اتفاق بی‌نظیری را در این نمایشگاه رقم زده است.

وی ادامه داد: موضوع و سرفصل جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اکنون در تمام ارکان دولت و در مجموعه‌های مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به بهترین شکل دنبال می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: دستگاه‌های مختلف نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و هرکدام به اندازه ظرفیت دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند، این گوشه‌ای از اتفاقاتی است که در کشور ما در حال رخ دادن است.

منصوری گفت: اکنون به برکت اقدام جدی دولت تحت راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی، در هر گوشه کشور اتفاقات مهمی را شاهد هستیم و اکنون ایران اسلامی به یک کارگاه بزرگ، به معنای واقعی کلمه تبدیل شده و در بیشتر حوزه‌ها شرایط از گذشته بهتر شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: به گواهی اطلاعات دقیق، آمار موجود و انتشار اطلاعات در مراجع بین‌المللی، کشور ایران در اکثر زمینه‌ها پیشرفت کرده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های روایت پیشرفت در استان‌های مختلف، تصریح کرد: این قبیل نمایشگاه‌‌ها برای اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم از خدمات تأثیرگذار دولت است و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از عدم بیان این دستاوردها برای مردم گلایه‌مند بودند و نیاز است تا در این خصوص اقدامات بیشتری انجام پذیرد.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم تمام اتفاقات موجود که متمایز و رو به جلو در سطح کشور رخ می‌دهد را درست و هنرمندانه به مردم اطلاع دهیم، جریان امید در میان مردم گسترش بسیاری خواهد یافت.

منصوری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که ما اکنون در نزدیکی قله هستیم و خستگی ممنوع است و باید همه به این موضوع توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار