حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در یادواره ۱۶ شهید روستای رونج؛

امام جمعه تربت جام: صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور در انتخابات تجلی پیدا می‌کند

حجت‌الاسلام اسلامی گفت: حفظ و حراست از آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهیدان و همچینن بقای انقلاب مرهون حضور مردم است.
کد خبر: ۶۴۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 07February 2024

امام جمعه تربت جام: صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور در انتخابات تجلی پیدا می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، همزمان با ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادواره ۱۶ شهید روستای رونج از توابع شهرستان تربت جام با حضور حجت‌الاسلام‌المسلمین «حسین اسلامی» امام جمعه شهرستان تربت جام، مسئولین محلی، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

حجت‌‌الاسلام «حسین اسلامی» امام جمعه شهرستان تربت جام در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین ابعاد گفتمان انقلاب اسلامی جمهوریت، حضور، حمایت و مشارکت مردم در امر سیاست و حکمرانی در نظام اسلامی است.

وی افزود: در مکتب امام خمینی (ره)، احترام به رای مردم و انقلاب اسلامی در اولویت قرار دارد.

امام جمعه شهرستان تربت جام ادامه داد: مشارکت مردم در امر سیاست و حکمرانی از متن قرآن یک الزام دینی و حق شرعی است.

اسلامی تصریح کرد: بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی مردم در متن تصمیمات حکومت قرار دارند و حق انتخاب به مردم داده شده است؛ بر همین اساس حضور در پای صندوق‌های رای برای دفاع از حق عامه، ریشه در مردم‌سالاری دینی دارد.

وی با بیان اینکه حکومت دینی بدون حضور مردم محقق نمی‌شود، گفت: امام خمینی (ره) با پشتیبانی و وفاداری مردم قیام کردند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در ادامه امام راحل و مردم با توکل بر خدا و اعتماد، پای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستادند.

امام جمعه شهرستان تربت جام تاکید کرد: مردم و شهدا جزو مولفه‌های قدرت ایران اسلامی و جایگزینی ندارند.

اسلامی با تکریم شهیدان و تجلیل از خانواده شهدا بیان داشت: حفظ و حراست از آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهیدان و همچینن بقای انقلاب مرهون حضور مردم است.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات اظهارداشت: ملت ایران با عمل به وصیت شهیدان و پاسخ به دعوت رهبر مظعم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات، با حضور حماسی خود یک بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهدف خصمانه‌اشان ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار