در عیادت از کودک مجروح حادثه تروریستی کرمان؛

دبیر ستاد حقوق بشر: تروریست‌ها حتی به کودکان هم رحم نمی‌کنند

غریب آبادی با حضور در بیمارستان مدائن تهران در جریان روند درمان امیرعلی سلطانی‌نژاد، کودک ۱۳ ساله مجروح حادثه تروریستی کرمان قرار گرفت.
کد خبر: ۶۴۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ - 06February 2024

تروریست‌ها حتی به کودکان نیز رحم نمی‌کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «کاظم غریب‌آبادی» دبیر ستاد حقوق بشر با حضور در بیمارستان مدائن تهران در جریان روند درمان امیرعلی سلطانی‌نژاد، کودک ۱۳ ساله مجروح حادثه تروریستی کرمان قرار گرفت.

غریب آبادی در گفت‌وگو با پدر این کودک جانباز که هشت نفر از اعضای نزدیک خانواده وی شامل همسر و دختر ۱۰ ساله‌اش در حمله تروریستی به شهادت رسیدند، ضمن عرض تسلیت و طلب صبر، اظهار داشت: تروریست‌ها و حامیان آن‌ها نشان دادند که به هیچکس حتی کودکان رحم نمی‌کنند و برای رسیدن به اهداف خود، دست به هر جنایتی می‌زنند.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه تصریح کرد: بلافاصله بعد از این حادثه، رئیس قوه قضائیه با صدور پیامی به مسئولان دستگاه قضا دستور پیگیری این جنایت را صادر کرد و اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است. پاسخ محکم به اقدامات جنایت‌کارانه عاملان این حادثه تروریستی برنامه‌ریزی و بعضاً اجرا شده، همچنانکه تعداد قابل توجهی از اعضای گروهک تروریستی داعش و افراد وابسته به آن‌ها دستگیر شدند.

در این بازدید که معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیر عامل بیمه دانا و رئیس بیمارستان مدائن نیز حضور داشتند، غریب‌آبادی از تلاش‌ها و توجه ویژه بیمه دانا در توسعه پوشش‌های بیمه‌ای خود در مورد خانواده‌های شهدا و مجروحین دانش‌آموز و همچنین از پیگیری‌ها و تلاش‌های وزارت آموزش و پرورش و کادر درمان بیمارستان تشکر و قدردانی کرد. 

بر اساس گزارش معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه، در حادثه تروریستی کرمان ۲۳ دانش‌آموز شهید و ۲۰ نفر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار