حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

رسالت فراجا حفظ امنیت انتخابات است

سردار تقوی گفت: امنیت یکی از چهار رکن اساسی انتخابات است؛ بر همین اساس تامین امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق‌های اخذ رای یکی از وظایف اصلی فراجا به شمار می‌رود و پلیس در حفاظت از این امانت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ - 06February 2024

فراجا حافظ امنیت انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در جمع مسئولان انتظامی و همچنین فراگیران مرکز آموزش شهید مطهری فراجا در نیشابور اظهار داشت: انتخابات در هر برهه‌ای برای مردم و ایران اسلامی یک حماسه ملی محسوب می‌شود و قطعا ملت با حضور پررنگ خود پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خواهند داد.

وی افزود: امنیت یکی از چهار رکن اساسی انتخابات است؛ بر همین اساس تامین امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق‌های اخذ رای یکی از وظایف اصلی فراجا به شمار می‌رود و پلیس در حفاظت از این امانت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. 

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تاکید کرد: ماموریت انتخابات، ماموریتی سیاسی، دینی و تکلیفی است. سیاست دشمنان القا یاس و ناامیدی در بین مردم و ایجاد شکاف بین ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم هوشیار و دشمن‌شناس ایران اسلامی با استعانت از خداوند متعال، هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، که از خصیصه‌های برجسته این ملت قهرمان است بازهم در این انتخابات با مشارکت حداکثری دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد. 
 
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با توصیه به سربازان به عنوان یکی از مهمترین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سازمان انتظامی جهت فراگیری مهارت‌های زندگی و اجتماعی، استفاده از فرصت‌ها، هدف‌گذاری برای آینده و هویت‌شناسی گفت: امروز به برکت وجود جوانان و تلاش‌های آنان موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیار زیادی در بخش‌های مختلف برای جمهوری اسلامی حاصل شده به گونه‌ای که موجب حیرت و تعجب دنیا و خاری در چشم دشمنان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار