حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در جشنواره تولیدات و فعالیت‌های فضای مجازی نزاجا؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش: لزوم مدیریت فضای مجازی/ مشارکت حداکثری در انتخابات موجب شکست نقشه‌های دشمنان می‌شود

امیر سرتیپ «حیدری» با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، گفت: باید با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو مانع تحقق دسیسه‌ها و توطئه‌های پلید دشمنان شویم.
کد خبر: ۶۴۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ - 05February 2024

امیر سرتیپ حیدریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین جشنواره تولیدات و فعالیت‌های فضای مجازی نیروی زمینی ارتش که امروز (دوشنبه) در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: امروز برای اولین بار است که فعالان فضای مجازی در نیروی زمینی ارتش با همکاری اداره عقیدتی سیاسی در این جشنواره دور هم جمع شدند. این همایش بی‌شک دستاورد‌های بی‌نظیری خواهد داشت و اهدافی برای آن پیش‌بینی شده است.

امیر سرتیپ حیدری فضای مجازی را بهترین فرصت و تهدید برشمرد و گفت: فضای مجازی در عین حال که یک تهدید اساسی و خطرناک به حساب می‌آید، در صورت مدیریت سازنده می‌تواند به عنوان یک فرصت بسیار خوب، ارزشمند و قابل اتکا برای کشور به حساب آید؛ چرا که نه‌تنها نیروی زمینی ارتش بلکه سایر ارگان‌های کشور نیز به سهولت می‌توانند در این فضای ایده‌آل به اهداف و برنامه‌های خود دست یابند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: اگر فضای مجازی مدیریت نشود، همچون تیغی برنده خواهد بود و بی‌شک اذهان همه‌ی رده‌های سنی را تحت تأثیر قرار خواهد داد؛ بنابراین باید با اعمال مدیریت تهدید‌ها را در این عرصه به فرصت‌ها تبدیل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: عرصه‌ی انتخابات واقعاً یکی از بزنگاه‌هاست که دشمن می‌تواند عملکرد خود را ارزیابی کند، دشمنان در این عرصه در فضای مجازی حداکثر استفاده را می‌برند و تمام قابلیت‌های خود را پای کار آورده‌اند؛ بنابراین باید با بصیرت‌افزایی خود و خانواده‌های‌مان درصدد مقابله با اهداف شوم دشمنان برآییم.

امیر حیدری در پایان خاطرنشان کرد: ما در مواجهه با دشمنان در یک جنگ ترکیبی هستیم که اگر حواسمان نباشد، ویرانگر خواهد بود. یکی از بزنگاه‌های جنگ ترکیبی، انتخابات است؛ بنابراین باید با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو مانع تحقق دسیسه‌ها و توطئه‌های پلید دشمنان شویم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار