همزمان با پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر؛

۳ یادمان شهدا در شهرستان «قاین» افتتاح شد

در پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر دو یادمان شهید گمنام و همچنین یادمان شهید محمود کاوه) با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ترویج و حفظ فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت و ایجاد فضای معنوی در جامعه در شهرستان قاین افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ - 05February 2024

۳ یادمان شهدا در شهرستان «قاین» افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، در پنجمین روز از ایام‌الله دهه فجر تعدادی از یادمان‌های شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان قاین با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ترویج و حفظ فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت و ایجاد فضای معنوی در جامعه  با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سال ۱۳۹۹ پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه بزرگمهر قاینات تدفین و تشییع شد و این شهید گمنام، از شهدای عملیات «کربلای۵» بوده که در دی‌ماه ۱۳۶۵ و در سن ۲۱ سالگی در شلمچه به شهادت رسیده است.

همچنین طی مراسمی دیگر المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قاینات نیز به بهره‌برداری رسید. در این مکان دو شهید گمنام ۱۹ و ۱۸ ساله از عملیات «کربلای ۹» و «تک دشمن» در منطقه قصر شیرین و جزیره مجنون  تفحص شده بودند، در سال ۱۳۹۲ خاکسپاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار