فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

«امنیت پایدار» ره‌آورد وحدت مردم و نیروهای مسلح است

امیر معصومی گفت: در سایه اتحاد و همدلی مردم و نیروهای مسلح، امروز شاهد امنیتی پایدار در ایران اسلامی هستیم و توطئه‌‌های دشمنان نظام مقدس اسلامی راه به جایی نخواهند برد.
کد خبر: ۶۴۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ - 03February 2024

«امنیت پایدار» ره‌آورد وحدت مردم و نیروهای مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در جمع خانواده‌های کارکنان این منطقه ضمن عرض تبریک فرارسیدن دهه فجر، عزت و تعالی نظام اسلامی ایران را ثمره خون شهدا دانست و اظهار داشت: به برکت خون شهدا هم اکنون شاهد ایرانی مقتدر و متحد هستیم و نیروهای مسلح کشور نیز همگام با مردم ولایی ایران، روحیه انقلابی خویش را حفظ کرده و با هر نوع تهدیدی مقابله می‌کنند.

وی افزود: نیروهای مسلح در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، آماده مقابله با هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با بیان این که ملت ایران همیشه و در همه حال پشتیبان نیروهای مسلح بوده است، تاکید کرد: در سایه پیوند بین مردم و نیروهای مسلح، امروز شاهد امنیتی پایدار در ایران اسلامی هستیم و توطئه‌‌های دشمنان نظام مقدس اسلامی راه به جایی نخواهند برد.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح جامعه بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیمی در عرصه‌‌های گوناگون از جمله فرهنگی، اجتماعی، صنعتی، زیرساختی، سیاسی و علمی دارد که در برابر عملیات روانی و جنگ ترکیبی دشمنان، این موفقیت‌ها باید به خوبی تبیین شود که آحاد جامعه نسبت به این مهم باید اهتمام داشته باشند.

امیر معصومی خاطر نشان کرد: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و برای نگهداری این امانت الهی که ثمره خون شهدا است، کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار