معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

انتشار فراخوان هشتمین جشنواره ملی دفاع مقدس فانوس به میزبانی چهارمحال و بختیاری

«موسوی» گفت: هشتمین دوره از جشنواره ملی دفاع مقدس فانوس به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد که فراخوان این جشنواره نیز منتشر شده است.
کد خبر: ۶۴۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ - 03February 2024

«سید مصطفی موسوی» معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: هشتمین دوره از جشنواره ملی دفاع مقدس فانوس به مزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد که فراخوان این جشنواره نیز منتشر شده است.

وی افزود: هشتمین جشنواره ملی دفاع مقدس فانوس در ۶ بخش هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و بخش ویژه دانش‌آموزی برگزار می‌شود که هنر‌های نمایشی شامل تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی و نمایشنامه است همچنین در بخش هنر‌های تجسمی سه حوزه عکاسی، نقاشی و پوستر وجود دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بخش فیلم در هشتمین جشنواره ملی دفاع مقدس فانوس شامل داستانی، کوتاه، مستند کوتاه، نماهنگ و انیمیشن، بخش موسیقی و سرود شامل موسیقی باکلام، موسیقی بی‌کلام و سرود، بخش رادیویی شامل نمایش رادیویی و پادکست و بخش ویژه دانش‌آموزی نیز شامل تئاتر صحنه‌ای، سرود دانش‌آموزی، نقاشی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای است.

موسوی عنوان کرد: تمامی آثار ارسالی باید با موضوع دفاع مقدس و مقاومت و حوزه‌های ایثار، شهادت و مقاومت باشند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در هشتمین جشنواره ملی دفاع مقدس فانوس تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ فرصت دارند آثار خود را به دبریخانه جشنواره ارسال کنند، مراسم اختتامیه جشنواره نیز در شهریورماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره تلفن همراه از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ و یا به آدرس شهرکرد، چهارراه طالقانی، مجتمع ادارت، اداره‌کت حفظ آثار و نشر ارزش‌های ذفاع مقدس استان ارسال کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر افراد می‌توانند با شماره ۰۳۸۳۲۲۲۶۱۶۳ داخلی ۲۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها