در ستاد هوانیروز ارتش؛

سرلشکر موسوی: ارتقای توان رزمی از وظایف محوری نیرو‌های مسلح است

فرمانده کل ارتش با تأکید بر لزوم مدیریت جهادی در همه عرصه‌ها گفت: ارتقای همه‌جانبه توان و آمادگی رزمی از مهم‌ترین وظایف محوری نیرو‌های مسلح است.
کد خبر: ۶۴۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ - 03February 2024

فرمانده کل ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های هوانیروز ارتش که در ستاد هوانیروز برگزار شد، با اشاره به تمجید رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از ارتقای توانمندی‌ها و قابلیت‌های هوانیروز ارتش در پنج سال گذشته اظهار داشت: ارتقای همه‌جانبه توان و آمادگی رزمی از مهم‌ترین وظایف محوری نیرو‌های مسلح است و طبیعتاً زیربنای این موضوع مهم نیز سرمایه انسانی است؛ چرا که ساماندهی نیروی انسانی و قرار دادن این سرمایه‌ها در جای خود و استفاده هم‌افزا از آنان، توفیقات بی‌نظیری را در پی دارد.

سرلشکر موسوی افزود: تجهیزات یک مؤلفه بسیار مهم توان رزمی است و نوسازی، بازسازی، بازآماد، نگهداری و تعمیر همراه با نهضت قطعه‌سازی توسط این سرمایه انسانی با ایمان و انگیزه و دانش و تجربه موجب ارتقای توان و آمادگی رزمی شده و برکت‌افزایی در نتیجه تلاش و کوشش و فرماندهی جهادی سنت الهی است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به دیگر دلایل موفقیت عنوان کرد: مطالبات و حمایت هدفمند ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)، مساعدت‌های وزارت دفاع و تخصص دانشگاهیان و دانشمندان داخلی، راهگشا و حرکت‌آفرین هستند.

وی با تأکید بر لزوم مدیریت جهادی در همه امور، گفت: امیر سرتیپ «حیدری» حقیقتاً نمونه بارز و عینی یک فرمانده جهادی و انقلابی در جنبه‌های مختلف هستند که شجاعانه به میدان آمدند و باور داشتند که می‌توانند و بحمدلله امروز به نتایج درخشانی که شاهد آن هستیم دست یافتند.

مطالب بیشتر:
** بازدید فرمانده کل ارتش از نمایشگاه دستاورد‌های هوانیروز ارتش
** موشک هواپایه ضدزره «شفق» و دوربین هواپایه «یوسف» رونمایی شد+ عکس

سرلشکر موسوی با اشاره به اهمیّت و جایگاه «صنایع یاعلی» هوانیروز یادآور شد: مرکز بازسازی و ساخت قطعات بالگرد صنایع یاعلی هوانیروز ارتش در اصفهان، یک گنج، ذخیره ارزشمند و پشتوانه قدرت، نه‌فقط برای هوانیروز بلکه برای بخش‌های مشابه آن در سطح کشور است و با ظرفیت‌های بی‌نظیر خود چنین حماسه‌ای را در هوانیروز خلق کردند که مورد تمجید رئیس محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح واقع شدند.

فرمانده کل ارتش بیان کرد: نمایشگاه دستاورد‌ها و آورده‌های هوانیروز ارتش، بخش کوچکی از توانمندی‌ها و قابلیت‌های نیروی زمینی محوری ارتش است و بی‌شک این نیرو ظرفیت‌ها‌ی فراوان و بی‌نظیری دارد که در قالب این نمایشگاه نمی‌گنجد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به هجمه‌های دشمنان در خصوص انتخابات آتی خاطرنشان کرد: دشمنان به شدت علیه عزت، آقایی و مردم‌سالاری کشور به پا خاسته‌اند و از هر طریقی سعی در دلسرد کردن مردم و بازداشتن آن‌ها از حضور در پای صندوق‌های رأی دارند؛ بنابراین باید با همراه کردن دیگران با خود در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و از موضع کشور، نظام و انقلاب دفاع کنیم؛ چرا که انتخابات، سرنوشت کشور را تعیین می‌کند و حضور در انتخابات نه‌تنها مسؤلیتی برعهده ما، بلکه حق مردم است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار