حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

حضور پرشور در انتخابات ادای دین به شهدا است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات مهر تأیید مردم بر روح حقیقی خود مردم است؛ چراکه نظام اسلامی ما مردم‌سالار است پس رأی مردم رأی به ماهیت خود مردم است و حضور در پای صندوق‌های رأی ادای دین به شهدا است.
کد خبر: ۶۴۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴ - 01February 2024

حضور پرشور در انتخابات ادای دین به شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرتیپ پاسدار «حسین معروفی» امروز پنجشنبه 12 بهمن در یادواره شهدای آق‌قلا و شهدای انقلاب اسلامی در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام این شهرستان اظهار داشت: شهدا جان و آبروی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه اسلام فدا کردند و برای اقتدار اسلام و انقلاب کوشیدند و امروز ما بدهکار همه شهدا هستیم.

 وی ادامه داد: استان گلستان با وجود مردم شیعه و سنی و ۱۸ قومیت ایرانی در سراسر شهرستان‌ها رنگین‌کمان اقوام و مذاهب و نگارستان ایران شناخته می‌شود و ما در سیل آق‌قلا وحدت و یکدلی این مردم را در کمک به یکدیگر دیدیم که چگونه با اندیشه زیبای اسلامی یاریگر هم شدند.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج تصریح کرد: امروز به برکت مجاهدت شهدا به حدی از اقتدار رسیده‌ایم که موشک نقطه زن رزمندگان ما و پهپادهای پیشرفته ما معادلات منطقه غرب آسیا را تعیین می‌کنند و آبروی ایران اسلامی شده‌اند.

 سردار معروفی گفت: در ۴۵ سال گذشته ملت ما ثابت کرد هرجا منافع این آب‌وخاک به خطر افتاده و دشمنان درصدد فتنه آفرینی بوده‌اند، مردم دور هم جمع می‌شوند و از حقیقت خود دفاع می‌کنند که این شاخصه والای ملت ایران است

 این یادگار دوران دفاع مقدس بیان داشت: در دفاع مقدس، برای اولین‌بار بلوک شرق و غرب باهم علیه ما اجماع کردند و دور یک میز نشستند تا انقلاب نوپای اسلامی ما را از بین ببرند؛ اما شهدا و رزمندگان ما با ناموس‌پرستی حقیقی مقابل دنیا ایستادند تا یک وجب از خاک ما جدا نشود و دامن دختر ایرانی پاک بماند.

 معروفی با اشاره به‌پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفندماه تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات مهر تأیید مردم بر روح حقیقی خود مردم است؛ چراکه نظام اسلامی ما مردم‌سالار است پس رأی مردم رأی به ماهیت خود مردم است و حضور در پای صندوق‌های رأی ادای دین به شهدا است.

انتهای خبر/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار