فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح:

سربازان ماهر برتر راه‌یافته به مرحله چهارم مسابقات مهارتی در اولویت استخدام نیرو‌های مسلح قرار دارند

سردار زاده‌کمند گفت: سازمان‌های نیرو‌های مسلح استخدام سربازان ماهر برتر راه‌یافته به مرحله چهارم مسابقات مهارتی را در اولویت خود دارند و وام اشتغال‌زایی هم برای این سربازان در نظر گرفته است.
کد خبر: ۶۴۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ - 01February 2024

سردار زاده‌کمندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدجواد زاده‌کمند» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح که امروز (پنجشنبه) در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: خداوند به سربازان توفیق داده که بتوانند در عرصه امنیت که یکی از عرصه‌های مهم خدمتی است به کشور خدمت کنند و خداوند متعال را شاکریم که می‌توانیم گامی برای تعالی و پیشرفت سربازان در اقصی‌نقاط کشور برداریم.

سردار زاده‌کمند با بیان اینکه قصد داریم که جوانان سرباز علاوه بر نقش‌آفرینی در حوزه امنیت کشور، در دوران سربازی توانمند شوند، افزود: نیرو‌های مسلح قصد دارند که علاوه بر آموزش‌های نظامی، مهارت‌های عمومی و تخصصی برای زندگی و کسب کار به سربازان ارائه دهند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: این قرارگاه با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد شده است و تمامی فرماندهان نیرو‌های مسلح ظرفیت‌های خود را پای کار آورده‌اند تا این رسالت مهم به سرانجام برسد.

وی بیان کرد: در شش سال گذشته بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار سرباز وظیفه تحت پوشش آموزش‌های مهارتی تخصصی و عمومی قرار گرفته‌اند و این توفیق بزرگی است که نصیب نیرو‌های مسلح و کارکنان وظیفه شده است.

این مقام ارشد نظامی تاکید کرد: در برنامه سال ۱۴۰۲ قرارگاه، برگزاری رویداد مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه در ۱۵ رشته و چهار مرحله در نظر گرفته شده بود و امروز با لطف و عنایت الهی پس از اجرای موفق سه مرحله اول، افتتاحیه چهارمین مرحله مسابقات برگزار می‌شود.

سردار زاده‌کمند گفت: امروز با استفاده از دستاورد‌های مهم این رویداد، گام‌های مهمی را برای اجرای هرچه بهتر مسابقات در سال‌های آینده خواهیم برداشت و از تمامی سازمان‌های نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های دولتی که در این مسیر قرارگاه را همراهی کردند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به برخی مشوق‌های در نظر گرفته شده برای سربازان منتخب در این مرحله گفت: سازمان‌های نیرو‌های مسلح استخدام سربازان ماهر برتر راه‌یافته به مرحله چهارم مسابقات مهارتی را در اولویت خود دارند؛ همچنین پرداخت وام اشتغال‌زایی برای این سربازان در نظر گرفته است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح بیان کرد: منتخبین این دوره در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و مشوق‌هایی را علاوه بر مواردی که ذکر شد، برایشان در نظر داریم.

سردار زاده‌کمند ادامه داد: از نظر ما همه سربازان عزیزی که با همت و تلاش به این مرحله راه پیدا کرده‌اند به عنوان منتخب هستند.

وی در پایان بر اجرای مسابقه مرحله کشوری با رعایت کامل عدالت، اخلاق‌محوری، نظم و انضباط مثال‌زدنی و با رویکرد تربیتی تاکید کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها