پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان زابل به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

«ملاشاهی» در پیامی فرارسیدن دهه فجر، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. 
کد خبر: ۶۴۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ - 01February 2024

پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان زابل به مناسبت ایام‌الله دهه فجربه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «علیرضا ملاشاهی» فرماندار ویژه شهرستان زابل در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. 

متن پیام به شرح ذیل است: 

بسمه تعالی

دهه فجر؛ تجلّی وحدت و میثاق مردم با انقلاب اسلامی و ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های ملّت ایران سرافراز است که با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی رقم خورد و برگ زرینی در تاریخ دنیا گشود تا صدای عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی ایران اسلامی و مردم غیور این دیار را در جهان طنین‌انداز کند.  

ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد.  

انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن و تداعی کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول جایگاه ولایت فقیه بود. اکنون که در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها، دسیسه‌چینی‌ها، فتنه‌انگیزی دشمنان و اذناب داخلی‌شان، به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.  

اینجانب، در آغاز ایام ‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا(ره)، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملّت همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان زابل و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون در خدمتگزاری به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها