حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در همایش رأی اولی‌ها؛

معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش: تقویت مسئولیت‌پذیری؛ ره‌آورد مشارکت نسل جوان در انتخابات است

حجت‌الاسلام پرورش گفت: مشارکت در انتخابات منجر به تقویت مسئولیت‌پذیری نوجوانان و جوانان در آینده خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ - 01February 2024

معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش: تقویت مسئولیت‌پذیری؛ ره‌آورد مشارکت نسل جوان در انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، در آستانه فرارسیدن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای انقلاب اسلامی، همایش «رأی اولی‌ها» ویژه فرزندان کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسن پرورش» معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از مسئولین این منطقه برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ پرورش در این مراسم با اشاره به اینکه حضور حداکثری جوانان مخصوصاً رأی اولی‌ها در جامعه نویدبخش اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: جوانان به لحاظ اهمیت و نقشی که در آینده کشور ایفا می‌کنند، مستلزم توجه هستند؛ بر همین اساس ضرورت دارد مسئولین در هر مقام و جایگاهی برای بهبود این حوزه نهایت تلاش و اهتمام خود را به کار گیرند.
وی با بیان اینکه یکی از نیازهای مهم دوره نوجوانی و جوانی پذیرش مسئولیت است، گفت: مشارکت در انتخابات منجر به تقویت مسئولیت‌پذیری نوجوانان و جوانان در آینده خواهد شد.

پرورش با تاکید بر حضور حداکثری رأی اولی‌ها در انتخابات آتی، افزود: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات پیش رو که دشمن با هر وسیله‌ای سعی در ایجاد ناامیدی آنان دارد، پشتوانه‌ای قوی برای ایران اسلامی به شمار می‌روند و موجب ناکامی دشمنان می‌شوند.

معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطر نشان کرد: دشمنان با تبلیغات فراوان به دنبال کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات اسفند هستند که البته بار دیگر، با حضور باشکوه مردم، دشمنان ناکام و ناامید خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار