یادواره شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان برگزار شد

یادواره شهیدان «مکرمه حسینی» و «علیرضا سعادت ماهانی» از شهدای امدادگر حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در تالار فرهنگ و هنر این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ - 30January 2024

یادواره شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، یادواره شهدای امدادگر حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ کرمان شهیدان، «مکرمه حسینی» و «علیرضا سعادت ماهانی» با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌ احمر پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.
 
«رضا فلاح» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه شهید علیرضا سعادت‌ماهانی، داوطلب ۱۸ ساله هلال‌احمر استان از خادمین موکب‌های اربعین در دو سال اخیر و شهیده مکرمه حسینی نیز از امدادگران و عاشق شهادت بود، اظهار داشت: خانواده این شهدا دشمن را مأیوس کردند و خطاب به رژیم کودک‌کش گفتند ما از شهادت نمی‌ترسیم و پیرو ولایت هستیم و شهدای خود را تقدیم نظام کردیم.
 
وی با اشاره به حضور سریع و به موقع امدادگران برای خدمت‌رسانی در حادثه تروریستی کرمان، افزود: امدادگران و نجات‌گران هلال احمر در کمتر از ۵ دقیقه برای عملیات امداد و نجات، انتقال پیکر شهدا و تخلیه منطقه با همکاری دستگاه‌های امنیتی انتظامی در منطقه حضور یافتند. در ساعت ۱۹ همان شب نیز همه امدادگران سر پُست‌های خود بودند و مسیر عبور و مرور زائران به حالت اول برگشت.
 
فلاح در پایان با بیان اینکه چهار سال از شهادت حاج قاسم می‌گذرد و همه در مراسم سالگرد افتخار آفریدند، اظهار کرد: برخی از داوطلبان برای کمک به مجروحان به بیمارستان‌ها رفتند و علاوه بر آن ظرفیت هلال احمر را برای تغسیل پیکرهای شهدا آماده کردیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار