ما متحدیم/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد؛

اعزام ۸ دانش آموز به اردو‌های راهیان نور

«رحیمی» با اشاره به برگزاری برنامه اردوی راهیان نور گفت: در این برنامه ۸ هزار دانش آموز هدف گذاری شده است که تاکنون ۶ هزار دانش آموز به اردو‌های راهیان نور اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۶۴۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 30January 2024

دست‌گیری از دانش آموزان نیازمند به نیابت از ۶۰۹۰ شهید/ تاکنون ۶ هزار دانش آموز قمی به راهیان نور اعزام شده اند

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات شهید سلیمانی آموزش و پرورش قم، اظهار داشت: در قالب طرح امین یک طلبه به کادر تربیتی مدارس افزوده شد که طبق ارزیابی‌های انجام گرفته براساس شاخص‌های ده‌گانه، اجرای این طرح موفق و در ارتقای سطح فرهنگی و معرفتی دانش‌آموزان بسیار مؤثر بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اجرای طرح جهاد تبیین دانش‌آموزی در مدارس استان قم ادامه داد: در این راستا ۶۵۰ گروه دانش آموزی تشکیل شده است؛ در قالب طرح آموزش مربی جهاد تبیین و روایت‌گری دفاع مقدس افزون بر ۶۰۰ معلم آموزش داده شد.

رحیمی یکی دیگر از طرح‌های اجرایی آموزش و پرورش استان قم را طرح ۱۴۰۰ یادواره شهید عنوان کرد و گفت: سال گذشته این طرح را در یک روز برگزار کردیم که مورد استقبال قرار گرفت و امسال نیز در ۲۵ بهمن، اجرای این طرح تکرار خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح طرح‌های زیست عفیفانه و راویان پیشرفت پرداخت و افزود: طرح زیست عفیفانه برای دانش آموزان دختر مقاطع اول و دوم متوسطه در حال اجراست و طرح روایان پیشرفت نیز با کمک کل دانش آموزان و با هدف ترویج و روایت پیشرفت‌های کشور اجرایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اجرای ویژه برنامه اردوی راهیان نور و اعزام دانش اموزان به مناطق عملیاتی، اظهار داشت: در این برنامه هشت هزار دانش آموز هدف گذاری شد که تاکنون شش هزار دانش آموز به اردو‌های راهیان نور اعزام شده اند و تعداد دو هزار دانش آموز دیگر نیز تا پایان سال اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری حدود ۳۶ مدرسه با ۳۵۰ کلاس درس را استانداردسازی سرمایشی و گرمایشی انجام دادیم و ۵۰ مدرسه نیز در دست اجرا داریم و اردوگاه دانش آموزی ۱۵ خرداد بعد از توقت حدود ۱۱ ساله آماده افتتاح و بهره برداری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار