دیدار مسئولان ورزشی خرم‌دره با خانواده شهدا

ورزشکاران خرم‌دره با حضور در منزل شهیدان «غلامرضا کاظمی» و «رحمان شاکری‌فرد» با خانواده این شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۶۴۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ - 29January 2024

ورزشی‌های خرم‌دره با خانواده شهدای «غلامرضا کاظمی» و «رحمان شاکری‌فرد» دیدار کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «احمد حسینی» سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره در منزل همسر گرانقدر شهید «غلامرضا کاظمی» و مادر گرامی شهید «رحمان شاکری‌فرد» حضور یافته و از این عزیزان تقدیر و تجلیل شد.

در این دیدار «کلانتری» رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و «کریمی» مسئول بسیج ورزشکاران و «رجبی» سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی و همکاران اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره حضور داشتند.

«رحمان شاکری فرد» یکم خرداد ۱۳۳۹ در شهرستان خرم‌دره به دنیا آمد. پدرش «علی اصغر» و مادرش سیده «صفورا» نام داشت. گروهبان دوم ارتش بود. سال ۱۳۶۳ ‏ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. بیست و ششم مهر ۱۳۶۵‏ با سمت تکاور و نقشه بردار در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پهلو، شهید شد. مزار او در زادگاهش واقع است.

«غلامرضا کاظمی» پانزدهم آذر ۱۳۳۱‏ در شهرستان خرم‌دره به دنیا آمد. پدرش «خان‌علی» و مادرش «بالاخانم» نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. استوار یکم ژاندارمری بود. سال ۱۳۵۴ ‏ازدواج کرد و صاحب دو ‏پسر شد. دوازدهم شهریور ۱۳۶۲‏ در پایگاه ماچکه حسین‌آباد ‏دیواندره هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار او در زادگاهش واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار