امام جمعه خمین مطرح کرد؛

حضور مردم در تمام صحنه‌ها عامل قدرت جمهوری اسلامی

حجت الاسلام میرصادقی گفت: قدرت ملت جمهوری اسلامی در دنیا محدود به امکانات و تجهیزات نظامی نیست بلکه حضور مردم در تمام صحنه‌ها عامل قدرت جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۶۴۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ - 26January 2024

حضور مردم در تمام صحنه‌ها عامل قدرت جمهوری اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید قاسم میرصادقی» امام جمعه خمین، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر خمین اظهار داشت: قدرت ملت جمهوری اسلامی در دنیا محدود به امکانات و تجهیزات نظامی نیست بلکه حضور مردم در تمام صحنه‌ها عامل قدرت جمهوری اسلامی است.

وی افزود: محکومیت رژیم اشغالگر قدس در مجامع بین المللی، حامیان این رژیم جنایتکار را به تکاپو انداخته است و کشور آلمان با رد جنایات صهیونیست‌ها به دنبال خوش رقصی برای این رژیم اشغالگر است. مردم غزه و یمن با امکانات مادی اندک و با تأسی از ملت ایران در مقابل دنیای استکبار ایستادند و حماس قهرمان توانسته روزها و ماه‌ها استکبار را زمین گیر کند.

حجت الاسلام میرصادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور هزار و ۶۰۰ نفر از مردم خمین در آئین معنوی اعتکاف افزود: این آیین معنوی هم اکنون در هفت مسجد شهر و ۱۰ مسجد روستای این شهرستان در حال برگزاری است و پناه بردن به خانه خدا و اعتکاف را راهکار برون رفت بشر امروز از درگیری با نفس و درمان اضطراب بیان کرد.

وی با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر گفت:  امام علی(ع) گوهری ناب و بی نظیر و شخصیت ایشان را مطابق با کتاب قرآن است.

انتهای پیام/ بابک روزبه

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار