رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ایران اسلامی الگوی مقاومت در جهان است/ شهدا احیاگر فرهنگ در جامعه هستند

آیت‌الله «آملی لاریجانی» با بیان اینکه شهدا احیاگر اسلام و فرهنگ در جامعه هستند، گفت: ایران اسلامی الگوی مقاومت در جهان است.
کد خبر: ۶۴۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 26January 2024

ایران اسلامی الگوی مقاومت در جهان است/ شهدا احیاگر فرهنگ در جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت‌الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب در آیین گرامی‌داشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل که در مصلای این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه گرامی‌داشت حماسه ششم بهمن بر همه ما فرض است، اظهار داشت: در این ایام که روز حضور مردم غیور و قهرمان آمل در صحنه بود صولت کسانی که به خیال واهی برای تصرف این شهر و سپس تصرف کشور آمده بودند شکسته شد.

وی با بیان اینکه حماسه ششم بهمن آمل دارای عبرت‌های تاریخی است و بهترین عبرت حضور مردم و ایمان آنان است، افزود: ایمان در روح مردم وجود دارد و مردم با بصیرت و دلی روشن حماسه ملی را آفریدند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سرعت عمل را از دیگر عبرت‌های تاریخی این حماسه برشمرد و ادامه داد: عبرت‌های حماسه ششم بهمن آمل بسیار مهم است.

آیت الله آملی لاریجانی اضافه کرد: در مسیر انقلاب اسلامی با حوادث زیادی مواجه بوده و هستیم و فتنه‌های سال گذشته و ۸۸ از جمله آن است و اگر مردم در صحنه نبودند بساط فتنه برچیده نمی‌شد.

وی شهدا را چراغ راه ملت دانست که مسیر زندگی ما را تعبیر و تطهیر می‌کنند و تصریح کرد: شهدا برای جامعه فرهنگ می‌آورند و اسلام را در جامعه احیا می‌کنند؛ شهدا فرهنگ را در جامعه احیا می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه شهدا نزد پروردگار رزق و روزی دارند و شهدا مسیر قرآنی را در جامعه احیا کردند، گفت: اگر فرهنگ شهادت که برخاسته از ایمان است را ترویج کنیم، جامعه رشد می‌کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: شهادت قدم برداشتن در مسیر حق تعالی است و در انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام راحل، جوان‌هایی به میدان آمدند که روی پهلوانی را خجل کردند و از هر آنچه که داشتند.

وی با بیان اینکه خون مقدس شهیدان کشور را در ساحت‌های مختلف به پیش برده است، گفت: امروز در کشور یمن مقاومت تشکیل شده است و مردانه مقابل ظلم ایستادند و روح ایمان و شهادت اثر خود را گذاشته است.

مطالب بیشتر:

**حماسه مردمی ۶ بهمن آمل برای نسل‌های آینده تبیین شود

**پیام فرمانده سپاه کربلا به مناسبت حماسه مردمی ۶ بهمن آمل

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران اسلامی الگوی مقاومت در جهان به شمار می‌رود، بیان کرد: در کشور به رغم آنکه مشکل معیشتی و اقتصادی داریم، اما مردم دل در گرو نظام و ولایت دارند و باید برای رفع مشکلات مردم تلاش صورت گیرد.

آیت الله آملی لاریجانی با تأکید بر اینکه مسئولان باید دست به دست هم دهند و مشکلات را رفع کنند، یادآور شد: با این حال نباید برجستگی‌های نظام مقدس را کوچک کرد و بدانیم که با خون شهدا این نظام باقی خواهد ماند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از شهدا و خانواده‌های آنان به عنوان چراغ‌های راه یاد کرد و اذعان داشت: باید قدر شهدا نگه داشته شود.

وی تصریح کرد: ما باید به دشمن نشان دهیم پای انقلاب ایستاده‌ایم و با همه مشقت‌ها و گلایه‌ها نباید خطای استراتژیک داشته باشیم و کمترین ضعف در نظام اسلامی سبب می‌شود تا دشمن به کشور ضربه زند.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: همه باید با عزم راسخ پای صندوق‌های رأی حضور یابیم تا وظیفه الهی دشمن شکنی را با همه توان انجام دهیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلات فراروی مازندران به ویژه حوزه برنج خواستار تلاش مردم برای رفع مشکلات شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار