کارگروه استانی سلامت و توانمندسازی ایثارگران در اصفهان برگزار شد

کارگروه استانی معاونت سلامت و توانمندسازی ایثارگران منطقه ۵ کشور با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی منطقه ۲ اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ - 24January 2024

کارگروه استانی سلامت و توانمندسازی ایثارگران منطقه ۵ کشور در اصفهان برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «مسعمد احمدی‌نیا» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در کارگروه استانی معاونت سلامت و توانمندسازی منطقه ۵ کشور ماه رجب را ماه توحید و همنشینی با محبوب و سخن گفتن با حضرت دوست توصیف کرد.

احمدی‌نیا گفت: دغدغه و هدف اصلی ما این است که مشکلات درمانی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را مرتفع سازیم و درحفظ منزلت خانواده های معظم شهدا با جان و دل و تمام توان تلاش نماییم.

وی عنوان داشت: بهترین یادگاران دفاع مقدس با بصیرت و فرامین حضرت امام خمینی (ره)در سخت‌ترین شرایط انقلاب کردند و ۸ سال دفاع مقدس را با پیروزی به ما سپردند، امروز وظیفه ما صیانت از این دستاوردهای شهدا و امام شهداست.

مدیر کل بنیاد ضمن تاکید بر تامین تجهیزات اساسی مورد نیاز جانبازان اعم از ویلچر،عصا، انواع تشک و لوازم بهداشتی، خاطرنشان کرد: این نوع تجهیزات پزشکی با توجه به شرایط جسمی و سنی جانبازان باید با رضایتمندی و راحتی جانباز معزز همراه باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به کهولت سن والدین معظم شهدا و از سوی دیگر میانگین بالای سنی جانبازان همچنین نیازمندی‌های خاص در دوره سالمندی لازم است مراکز خدماتی ویژه و حرفه‌ای در کشور گسترش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار