نماینده ولی‌فقیه در استان کرماشناه:

به زودی نابودی اسراییل را جشن خواهیم گرفت

حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: دشمن صهیونیستی باید بداند چه دست به ترور و جنایت بزند چه نزند نابودی‌اش نزدیک است و جشن نابودی رژیم جعلی صهیونیستی گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ - 23January 2024

به زودی نابودی اسراییل را جشن خواهیم گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه شامگاه (دوشنبه) در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «صادق امیدوار» که در مسجد النبی (ص) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در محفل قرآنی و وداع با شهید نشانگر ظرفیت دینی سینه ستبر ایران اسلامی است.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاهافزود: امثال شهید حاج صادق امیدوار در زمین ناشناخته اما در آسمان‌ها و در بین ملائکه شناخته شده و برجسته هستند. این شهید بزرگوار از ابتدای جوانی، عمر خود را وقف انقلاب کرده و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تا لحظه شهادت دست نکشیده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: از آنجا که شهید با شهادت به مقام قرب می‌رسد و مقام قرب همان وجه الله است، تبیین این مساله امری عادی و انسانی نیست که هر کسی بتواند آن را تبیین کند. فقط خدا و معصومین هستند که می‌توانند حق مطلب شهادت را تبیین کنند و از جوار این شهید والامقام با امامین انقلاب و شهدا پیمان می‌بندیم که تا نابودی اسرائیل و آزادسازی قدس شریف از پای ننشینیم.

وی افزود: دشمن صهیونیستی باید بداند چه دست به ترور و جنایت بزند چه نزند نابودی اش نزدیک است و به زودی خون شهید «حاج صادق امیدوار» در رگ‌های جوانان سینه ستبر ایران اسلامی جاری شده و ان شالله جشن نابودی رژیم جعلی صهیونیستی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار