برگزاری آیین وداع با پیکر‌های مطهر شهیدان آقازاده نژاد و کریمی در قم

ساکنان محله‌های بلوار ۱۵ خرداد و خیابان آیت‌الله طالقانی قم با برپایی مراسم وداع با پیکر‌های مطهر سردار شهید آقازاده نژاد و سرگرد شهید کریمی انس و ارادت خود را به ساحت مقدس شهدا نشان دادند.
کد خبر: ۶۴۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ - 23January 2024

آیین وداع با پیکر‌های مطهر شهیدان آقازاده نژاد و کریمی در محله‌های قم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، شامگاه گذشته (دوشنبه) آیین وداع با پیکر‌های مطهر شهدای راه قدس، سردار شهید «علی آقازاده‌نژاد» و سرگرد شهید «سعید کریمی» با حضور پرشور زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه (س) در شبستان امام خمینی (ره) این حرم مطهر برگزار شد.

پس از آن، پیکر‌های مطهر به محله‌های سکونت و مساجد محل فعالیت‌شان منتقل و محافل عزاداری و انس با فرهنگ ایثار و شهادت با حضور همسایگان مسجد و اهالی محل برپا شد.

در مراسم فوق حجت‌الاسلام «احمد پناهیان» از اساتید حوزه علمیه قم نکاتی را پیرامون اهمیت جاری شدن فرهنگ حماسه و ایثار در جامعه بیان کرد.

حجت‌الاسلام «سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد» تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این مسجد طی سخنانی، بر ارتباط موضوع مهدویت و راه شهدا تاکید کرد.

در مراسم فوق، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمع زیادی از اعضای هیات رزمندگان اسلام قم، پیشکسوتان دفاع مقدس، خادمان مسجد مقدس جمکران و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار