در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

استاندار تهران: لزوم بهره‌گیری از قالب‌های هنری برای انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان/ یادواره‌های شهدا ابزاری مهم در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت هستند

فخاری با بیان اینکه هنر یکی از ابزارهای مهم در انتقال مسیر نورانی شهداست، گفت: باید از قالب‌های مختلف هنر اعم از فیلم، سریال، تئاتر، کتاب و موسیقی برای تبیین دفاع مقدس استفاده کنیم‌.
کد خبر: ۶۴۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۳ - 23January 2024

استاندار تهران: یادواره‌های شهدا ابزاری مهم در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت/ لزوم بهره‌گیری از قالب‌های هنری برای انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوانعلیرضا فخاری استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت و یادواره‌هایی که ذیل این کنگره در سراسر تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: یادواره‌های شهدا ابزاری مهم و کاربردی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی جوانان و نوجوانان با رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

فخاری با بیان اینکه هنر یکی از دیگر از ابزارهای مهم در انتقال مسیر نورانی شهداست، گفت: باید از قالب‌های مختلف هنر اعم از فیلم، سریال، تئاتر، کتاب و موسیقی برای تبیین دفاع مقدس استفاده کنیم‌.

استاندار تهران در بخش دیگری از این‌ گفت‌وگو در خصوص آمادگی شهر تهران برای برگزای انتخابات و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای افزود: تهران کاملا آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است. وی گفت: دستگاه‌ها و نهادهای دولتی برای اجزای انتخابات آماده است و امیدواریم با حضور مردم پرشور مردم‌ در انتخابات جشنی عظیم برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار