شهید قدس/ در یادواره شهدای شهرداری تهران؛

سردار حسن‌زاده: امنیت و بازدارندگی امروز ارمغان ایثار شهداست/ خدمت صادقانه و بی‌منت از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با تأکید بر اینکه یکی از مؤلفه‌های مشترک بین همه شهدا خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است، گفت: محوری‌ترین، مهم‌ترین و اثرگذارترین شاخصه مکتب حاج قاسم توجه به مردم و خدمت صادقانه و بی‌منت به آنهاست. 
کد خبر: ۶۴۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶ - 21January 2024

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ: شهدا امنیت و بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آوردند/ خدمت صادقانه و بی‌منت از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ امشب (یکشنبه) در یادواره ۲۳۶ شهید شهرداری و آتش‌نشان شهرداری تهران که در سالن برج میلاد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت و ۲۴ هزار شهید پایتخت اظهار داشت: پایتخت جمهوری اسلامی ایران تاکنون ۲۴ هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه  امنیت، آسایش و پیشرفت‌های امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، گفت: این پیشرفت‌ها ما را به مولفه‌های مختلف قدرت و بازدارندگی رسانده است. 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تاکید بر اینکه یکی از مولفه‌های مشترک بین همه شهدا به ویژه شهدای خدمت و شهرداری خدمت صادقانه و خدمت بی‌منت به مردم است، گفت: مکتب حاج قاسم چند محور اصلی دارد که محوری‌ترین، مهمترین و اثرگذارترین آن توجه به مردم و خدمت صادقانه و بی‌منت به آنهاست. 

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های متعدد در تهران خاطرنشان کرد: این یادواره‌ها که ذیل کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت برگزار می‌شود، نشان از قدردانی و زنده نگهداشتن یاد شهداست. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار