شهید «محمدحسن شهسواری»:

راه شهیدان و هدف آنان را دنبال کنیم

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «محمدحسن شهسواری» آمده است: امروز که تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب با یکدیگر متحد شده‌اند که این انقلاب را خاموش کنند و وظیفه ما است که راه شهیدان و هدف آنان را دنبال کنیم و نگذاریم خون شهیدی پایمال شود.
کد خبر: ۶۴۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۱ - 23January 2024

راه شهیدان و هدف آنان را دنبال کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «محمدحسن شهسواری»، چهاردهم مهر 1337 در روستای «ورآباد» از توابع شهرستان خمین متولد شد. محمدحسن تا پایان دوره ابتدایی تحصیل کرد و پس از آن از نوجوانی شروع به کار کرد. از دوران کودکی دارای اخلاق حسنه و خوبی بود و رفتار و کردار خوبی داشت. در حوادث پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی‌ها و تظاهرات علیه حکومت پهلوی شرکت می‌کرد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدحسن شهسواری»

«بسم الله الرحمن الرحیم

امروز كه تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب با یكدیگر متحد شده‌اند كه این انقلاب را خاموش كنند و وظیفه ما هست كه راه شهیدان و هدف آنان را دنبال كنیم و نگذاریم خون شهیدی پایمال گردد و باید به‌سوی جبهه‌ها بشتابیم و این مزدوران وابسته و نوكر آمریكای جنایتكار را به درك واصل كنیم و من الان بیست و پنج سال از عمرم را گذرانده‌ام غیر از گناه و معصیت‌کاری نكرده‌ام كه مورد توجه خداوند قرار بگیرد.

امیدوارم بتوانم با نثار خون خود به انقلاب یك سهم كوچكی از آن را داشته باشم، راهی كه هزاران شهید پیموده‌اند، بپیمایم و در اینجا وظیفه شما هست كه راه شهیدان را فراموش نكنید و سلامتی و طول عمر این امام(قدس سره) را از خدا بخواهید كه این امید مستضعفان جهان بشریت با رهبری پدر گونه خود مسلمانان را از زیر بار بردگی نجات بدهد و از هر لحاظ كه می‌توانید به این انقلاب كمك كنید كه این انقلاب بود كه ما را از گمراهی نجات داد و این یك سعادت برای ما ملت ایران بود كه چون خدا ما را دوست داشت این امام خمینی بزرگوار را نصیب ما كرد تا ما را از جهل و گمراهی نجات بدهد.»

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار