مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان: کتاب‌های هوشمند با محوریت شهدای استان کرمان تولید می‌شود

سرهنگ پاسدار «مهدوی‌فرد» از تولید کتاب‌های هوشمند با محوریت شهدای استان کرمان برای کودکان و نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ - 21January 2024

تولید کتاب‌های هوشمند در زمینه کودک و نوجوان با محوریت شهدا استان کرمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی‌فرد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر سال همزمان با سالروز عملیات کربلای پنج، جلسه مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور در تهران در محل موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود که امسال در کنار برگزاری این جلسه، نمایشگاهی از توانمندی‌ استان‌ها برپا شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: امسال نمایشگاه توانمندی ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها در زمینه تولیدات فضای مجازی بود و ادارت موظف بودند تولیدات خود را در این راستا اعم از کانال‌ها، سایت‌ها، موشن‌ گرافیک، مستندها، اینفوگرافیک‌ها و غیره در نمایشگاه ارائه دهند.

وی بیان کرد: در رتبه‌بندی که در سطح کشور انجام شد، هشت استان جزو استان‌های گروه اول شدند که استان کرمان جزو این گروه بود و علاوه بر آن در این نمایشگاه، استان کرمان رونمایی تولیداتی را انجام داد که مسئولان و افراد حاضر را تحت تأثیر قرار داده بود، تولید کتاب‌های هوشمند در زمینه کودک و نوجوان با محوریت شهدا استان بود که نقاشی این کتب به‌صورت بارکدخوانی توسط گوشی همراه انجام می‌شد.

مهدوی‌فرد افزود: رونمایی دیگر سایت مقر ۴۱ بود که این سایت به‌صورت رفت و برگشتی است به این معنی که کسانی که می‌خواهند از این سایت استفاده کنند، هم می‌توانند از مطالب استفاده کنند و هم مطالبی که در اختیار دارند، را بر روی سایت بارگذاری کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان عنوان کرد: کار شاخص دیگر استان راه‌اندازی بازدیدهای مجازی در سطح استان است که این کار را ما به‌صورت ۳۶۰ درجه انجام داده بودیم.

وی با اشاره به اتمام و چاپ کتاب نقش زنان در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما توانستیم از داخل این کتاب ۱۰ کمیک موشن را تولید و به نمایش بگذاریم که این کار بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار