امام جمعه ساوه:

هر اقدام کور تروریستی باید منتظر موشک‌های دقیق ایرانی باشند

حجت‌الاسلام رحیمی گفت: عملیات موشکی سپاه ثابت کرد که هیچ نقطه امنی در منطقه برای تروریست‎ها وجود ندارد.
کد خبر: ۶۴۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ - 19January 2024

هر اقدام کور تروریستی باید منتظر موشک‌های دقیق ایرانی باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین «جعفر رحیمی» در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به عملیات موشکی سپاه سرافراز اظهار داشت: مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل مورد حمله موشکی سپاه قرار گرفته و منهدم شد و به گفته مقامات سپاه این آغاز انتقام از تروریست‌ها بوده و تا آخرین نفر آنها مورد ضربه قرار خواهند گرفت.

وی افزود: این عملیات علاوه بر تنبیه و انتقام سخت از تروریست‌های میدانی در عین حال یک پیام هشدارآمیز بسیار محکم به رژیم صهیونیستی داشت که در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه مردم و منافع ایران، گرفتار انتقام دستان بلند ایران خواهند شد.

امام جمعه ساوه ادامه داد: این عملیات ثابت کرد که هیچ جای امنی در منطقه برای تروریست‌ها وجود ندارد و آنها در صورت انجام هر اقدام کور تروریستی باید منتظر موشک‌های دقیق ایرانی باشند.

حجت الاسلام رحیمی بیان داشت: در بحبوحه حوادث جاری در منطقه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطین تا بمباران یمن توسط آمریکا و انگلیس این عملیات در راستای بازدارندگی از هر گونه فکر مخرب برای صدمه زدن به منافع ایران نیز تعریف می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها