ما متحدیم/ در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور صورت گرفت؛

قدردانی سردار «رادان» از رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

فرمانده کل انتظامی کشور از سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» به پاس هماهنگی و همراهی برای تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام در یگان فرماندهی فراجا قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۴۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ - 18January 2024

قدردانی سردار «رادان» از رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور از سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به پاس هماهنگی و همراهی برای تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام در یگان فرماندهی فراجا قدردانی کرد.

پیام قدردانی سردار رادان در صد و بیست و دومین نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور توسط سردار سرتیپ «محمد شرفی» فرمانده قرارگاه راهیان نور فراجا به سردار کارگر ابلاغ و لوح تقدیر فرمانده کل انتظامی کشور به وی اهدا شد.

فرمانده کل انتظامی کشور در بخشی از متن این پیام تقدیر، که به پاس هماهنگی و همراهی برای تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام در یگان فرماندهی فراجا به رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  اهدا شد، آورده است:

«حسن تدبیر و همت جنابعالی و کلیه همکاران‌تان در هماهنگی و همراهی برای تدفین پیکر مطهر شهدای خوشنام در یگان‌های فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در بین آحاد مردم به‌ویژه کارکنان خدوم این فرماندهی، یقیناً منشأ اثرات معنوی در فضای حاکم در محیط اداری برای خدمتگزاران عرصه نظم و امنیت به‌جای گذاشته است. 

اینجانب به مصداق حدیث شریفه؛ من لم بشکر المخلوق، لم یشکر الخالق، از جنابعالی و کارکنان زیر مجموعه، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه پروردگار متعال توفیقات روز‌افزون برای شما در تحقق منویات حکیمانه و مدبرانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز، در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) مسئلت می‌نمایم». 

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار