فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

خانواده شهدا گنجینه ارزشمندی برای نسل جوان هستند

امیر سرتیپ دوم «پرویز» گفت: از آنجا که از خود گذشتگی شهدا، و اطاعت‌پذیری از ولایت در دفاع از حریم میهن اسلامی توانست توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند، وظیفه آحاد جامعه است که برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.
کد خبر: ۶۴۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ - 15January 2024

خانواده شهدا گنجینه ارزشمندی برای نسل جوان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق امروز (دوشنبه) در  دیدار با خانواده شهید «مهدی نوفرستی»، اظهار داشت: تکریم و تجلیل از مقام والای والدین معظم شهدا که در دامان پاکتان چنین اسطوره‌های بزرگی را پرورش دادید و برای احیای ارزش‌های اسلامی و انسانی از آنان گذشتید و بر راه آنان پایداری کردید، همان زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا یک گنجینه ارزشمند در انقلاب اسلامی برای نسل جوان هستند، افزود: توسعه فرهنگی با انتقال خاطرات شهدا به نسل جدید امکان‌پذیر است و انتظار داریم که خانواده‌های شهدا در این مسیر ما را یاری کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با اشاره به اینکه شهدا مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان‌های بلند شهیدان است، تبیین کرد: از آنجا که از خود گذشتگی شهدا، و اطاعت‌پذیری از ولایت در دفاع از حریم میهن اسلامی توانست توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند، وظیفه آحاد جامعه است که برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.

سرتیپ دوم پرویز خون مطهر شهدا را سرمایه و پشتوانه عظیمی برای کشور در مقابل توطئه‌ها و دشمنی‌ها دانست و مطرح کرد: امروز که دشمنان با ابزارهای مختلفی درصدد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند این خون مطهر شهدا است که از جامعه ما محافظت می‌کند.

وی تأمین امنیت مرزهای هوایی کشور را رسالت نیروی پدافند هوایی کشور دانست و تصریح کرد: ما سربازان حریم آسمان ایران اسلامی همواره خود را مدیون خون پاک شهدا و قدردان صبر و گذشت خانواده‌های شهدا دانسته و برای حفظ امنیت و آرامش کشور به ویژه در مرزهای هوایی شرق کشور تا آخرین قطره خون برای حفظ انقلاب اسلامی راه این عزیزان را ادامه خواهیم داد.

مادر شهید «نوفرستی» نیز در این دیدار ضمن بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید والامقام، گفت: افتخار می‌کنم که فرزندم برای دفاع از کشور و نظام به شهادت رسید و این مایه افتخار من و خانواده ما است و از شما عزیزان و همسنگران این شهید نیز سپاسگزارم که به صورت شبانه‌روزی از آسمان کشور حراست و پاسداری می‌کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار