در دیدار فرماندهان تیپ ۸۳ و فراجای قم مطرح شد؛

همکاری تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) با فرماندهی انتظامی قم گسترش می‌یابد

ارتقاء و گسترش زمینه همکاری تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) با فرماندهی انتظامی قم در زمینه مسائل فرهنگی اجتماعی در دیدار فرماندهان دو یگان، مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۶۴۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ - 14January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان قم با حضور در ستاد فرماندهی تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) با حجت‌الاسلام «مجید منتظرزاده» فرمانده این یگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام «منتظرزاده» با گرامی‌داشت ایام ماه رجب و ارائه گزارشی از ماموریت‌ها و اقدامات تیپ، اظهار داشت: توجه به حضور طلاب و روحانیون فرهیخته، خدوم و انقلابی در گردان‌های تیپ ۸۳، این یگان از ظرفیت بسیار بالایی در حراست از دستاوردهای نظام برخوردار است.

وی افزود: نیرو‌های گردان‌های تیپ آمادگی دارند بر اساس دستورالعمل‌های فراجا در راستای ایجاد قدرت نرم برای نظام و انقلاب اسلامی، همکاری، هماهنگی و هم افزایی لازم را داشته باشند.

سردار سرتیپ دوم «محمدرضا میرحیدری» فرمانده فراجا استان قم نیز با تقدیر از فعالیت‌های چشمگیر و اثر گذار تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع)، به نقش کلیدی روحانیت در بهبود و اصلاح وضعیت ناهنجاری‌های فرهنگی، اجتماعی کنونی جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت خوبی که در تیپ ۸۳ وجود دارد و شناختی که از قبل در مورد دغدغه مندی این تیپ نسبت به امور فرهنگی اجتماعی دارم، می‌توان با همکاری، همراهی و همفکری با مجموعه فراجا بر بسیاری از این مشکلات فرهنگی که طرح ریزی دشمنان نظام و انقلاب است، فائق آمد.

در پایان مقرر شد با تشکیل کمیته تخصصی، تفاهم نامه‌ای جهت همکاری هرچه بیشتر در زمینه‌های گوناگون بین فراجای استان قم و تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق (ع) تدوین و امضا شود.

ارتقاء همکاری تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) و فرماندهی انتظامی قم در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار