یا صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین از نهادها و ارگان‌های استان

سرهنگ «امیری مقدم» از نهادها و ارگان‌های استان بایت همکاری و مشارکت در رونمایی از سه پروژه بزرگ حوزه متاورس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۴۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ - 14January 2024

تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین از دستگاه‌های استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در پیامی از نهادها و ارگان‌های استان بابت همکاری و مشارکت در تولید سه پروژه بزرگ در حوزه متاورس تقدیر و تشکر کرد. 

در این پیام آمده است؛

«بسمه تعالی»

سلام علیکم

دست یافتن به آرزو‌های بزرگ ملی نیازمند توکل به لطف الهی برای برداشتن گام‌های مستحکم و مطمئن در مسیر پیشرفت و ترقی، فکر روشن، عزم راسخ، شجاعت و اخلاص است و انسان مؤمنی که مبانی جمهوری اسلامی ایران و راه امام بزرگوار را عمیقاً پذیرفته است، امیدبخش‌ترین نیرویی است که می‌تواند ملت ایران را در راه رسیدن به آرزو‌های بزرگش یاری رساند.

به پاسداشت تدبیر، جدیت، حس تعهد و مسئولیت و تلاش‌های ارزشمند و مخلصانه شما موفق شدیم با اتکا به نیرو‌های بومی و متخصص از سه پروژه مهم حوزه مجازی شامل؛ متاورس عملیات شفق شهید سرلشکر «عباس بابایی»، هولوگرام سه بعدی با فناوری هوش مصنوعی شهید «محمدعلی رجایی» و زیارت ۳۶۰ درجه یادمان‌های شهدای گمنام استان قزوین را با حضور سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح رونمایی کنیم.

قطعا این دستاورد بزرگ، جز با همراهی، همکاری و مشارکت دستگاه‌های استان میسر نمی‌شد لذا جای دارد از مشارکت و همراهی مجدانه آقای «اسماعیل زینالی» رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، سرکار خانم حافظه پور دهقان رییس مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی استان قزوین تقدیر و تشکر نمایم.

امید است، در سایه‌ی حضرت حق، با همراهی مستمر شما با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، کلیه فعالیت‌های معاونت مجازی و فناوری اطلاعات این اداره کل، با نوآوری، نواندیشی، ابتکار و ابداع همواره پیوند عمیق و وثیق با خلاقیت و شکوفایی در جهت رسیدن به قلل رفیع توانایی و تکنولوژی‌های نوین صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها