همزمان با ولادت امام محمد باقر(ع) و آغاز ماه رجب؛

کتابخانه عمومی مادر و کودک در املش گشایش یافت

کتابخانه عمومی مادر و کودک با عنوان آیت‌الله میرزا حبیب‌الله املشی شهرستان املش همزمان با ولادت امام محمد باقر(ع) و آغاز ماه رجب افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ - 13January 2024

کتابخانه عمومی مادر و کودک در املش گشایش یافتبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیین افتتاح و بازگشایی کتابخانه عمومی مادر و کودک با عنوان آیت‌الله میرزا حبیب‌الله املشی شهرستان املش، امروز همزمان با ولادت امام محمد باقر(ع) و آغاز ماه رجب با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، فرماندار املش، امام جمعه این شهرستان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی املش، مسئولین شهرستان، کتابداران، اعضای کتابخانه و اصحاب رسانه با یاد شهدای کرمان برگزار شد.

یاسر تقوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در این مراسم ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) و آغاز ماه پر خیر و برکت رجب، افتتاح و بازگشایی کتابخانه عمومی مادر و کودک آیت‌الله میرزا حبیب ا... املشی را به مردم فرهنگ دوست شهرستان املش و همه کتابخوانان و کودکان عضو کتابخانه تبریک گفت.

وی به بیشینه فرهنگی شهرستان املش در حوزه کتاب اشاره کرد و نامگذاری 2کتابخانه این شهرستان را به نام این بزرگان این شهرستان، ناشی از همین موضوع دانست و با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در حوزه کتاب و دغدغه ایشان، این شرایط را قابل تامل و برطرف نمودن موانع را وظیفه سنگینی بر دوش همه مسئولین فرهنگی استان و شهرستان برشمرد.

مختار رضایی کاشکی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان املش، تقارن ولادت امام محمد باقر (ع) و آغاز ماه رجب را که با افتتاح و بازگشایی کتابخانه عمومی آیت‌الله میرزا حبیب‌الله املشی و با عنوان کتابخانه مادر و کودک به بهره برداری رسید، به مردم ولایت مدار و فرهنگ دوست شهرستان املش، تبریک گفت و افزود: مهمترین و بزرگترین کتاب ما مسلمانان، قرآن و نهج البلاغه می‌باشد و همه ما باید از این کتاب‌ها درس بگیریم و آن را الگوی راه خود قرار دهیم.

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان املش ضمن قدردانی از زحمات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در شاداب‌سازی و استفاده از تجهیزات مناسب در کتابخانه عمومی آیت الله میرزا حبیب ا... املشی، از قول مساعد در تخصیص اعتبارات در شان کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

وی تبدیل کتابخانه‌ها را به مکانی شاداب و جذاب برای همه اعضا به ویژه کودکان و نوجوانان را در افزایش مراجعه کنندگان تاثیرگذار دانست و افزود: این اقدام ارزشمند کتابخانه‌های عمومی استان قابل قدردانی است.

گفتنی است کتابخانه عمومی مادر و کودک آیت الله میرزا حبیب ا... املشی در مساحتی بالغ بر70 مترمربع با اعتباری در حدود 5میلیارد و 200 میلیون ریال جهت تامین میز و صندلی مخصوص کودکان و نوجوانان، منابع ویژه این قشر، قفسه‌های کتاب و نشریات، لوازم سرمایش و گرمایش استاندارد افتتاح و بازگشایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار