نماینده ولی فقیه در مازندران:

جامعه و مسئولان نسبت به جانبازان و همسرانشان احساس مسئولیت کنند

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه لحظه به لحظه زندگی جانبازان خودش یک شهادت است، گفت: جامعه و مسئولان باید نسبت به جانبازان و همسران پرستارشان خیلی احساس مسئولیت کرده و قدردان باشند.
کد خبر: ۶۴۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴ - 12January 2024

جامعه و مسئولان نسبت به جانبازان و همسرانشان احساس مسئولیت کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نهمین دوره آموزش سلامت جانبازان شیمیایی استان مازندران که در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز جانبازان عزیز جسم ناقصی دارند آن را برای مردم، مملکت، دین و خدا تقدیم کردند و جانشان را چهل سال به رنج و عذاب انداختند و قطعا ذره‌ای پشیمان نبوده و خدا را هم شکر می‌کنند که آن‌ها را برای این مسئولیت انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه واقعا لحظه به لحظه زندگی جانبازان خودش یک شهادت است، افزود: درود خدا بر این صبر، بصیرت و استقامت، بر این شهیدان زنده و همسران فداکار و پرستار آنها، کسانی که مثل یک پروانه هستند.

آیت الله محمدی لائینی بیان کرد: جامعه و مسئولان نسبت به شما باید خیلی احساس مسئولیت کرده و قدردان باشند، به‌خصوص مسئولان، بنده از جانبازان و همسرانشان تشکر می‌کنم، اینجا آمدم که از شما روحیه بگیرم، برگزاری این برنامه‌ها به برکت شماست وگرنه صدام همه چیز را از بین می‌برد.

وی در پایان گفت: از خدای بزرگ برای شما سلامتی و عافیت و صبر می‌خواهم چرا که شما اسوه صبر هستید و التماس دعا هم داریم، دعای نیمه شبی جانبازان و همسرانشان.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار