فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

ترویج روحیه جهاد و شهادت مهمترین هدف کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی است

سردار «مهدوی» گفت: کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود و انعکاس بخشی از روحیه ایثار و جهاد شهدا از اهداف اصلی آن است.
کد خبر: ۶۴۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ - 10January 2024

ترویج و انعکاس روحیه ایثار و شهادت مهم‌ترین هدف کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در اولین جلسه شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود و انعکاس بخشی از روحیه ایثار و جهاد شهدا از اهداف اصلی آن است.

وی گفت: اقدامات محرومیت‌زدایی، فرهنگی، خدماتی و تبیینی از عرصه‌های فعالیت کنگره شهدا است و گستردش این خدمات بین مردم نیازمند هماهنگی بین بخشی و همکاری همه دستگاه‌ها است که امید است با اقدام و تلاش حداکثری بتوانیم بازتاب کنگره را در سطح ملی مشاهده کنیم.

سردار «علیرضا یوسفی» دبیر کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی نیز در این جلسه، متذکر شد: ۳۳ کمیته زیر مجموعه کارگروه‌های اقشار، پشتیبانی، زیرساخت و خدمات جهادی، ایثارگران، نیروهای مسلح، رسانه، مالی، فرهنگی و هنری فعال شده‌اند.

وی عنوان کرد: ۱۳ سیاست کلی برای برگزاری دومین کنگره ۲ هزار شهید استان تدوین شده که انتظار است کارگروه‌های ذیل دبیرخانه کنگره به آن توجه ویژه داشته باشند.

دبیر کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تعظیم و تکریم خانواده شهدا، شناسایی عوامل تقویت کننده فرهنگ شهادت، توسعه موزه‌ها و یادمان‌ها و مردمی کردن برنامه‌ها را از مهم‌ترین مؤلفه‌های این سیاست‌ها ذکر کرد.

سردار یوسفی با بیان اینکه تاکنون جلسات چهار کارگروه برگزار و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و جلسات سایر کارگروه‌ها نیز تا هفته آینده برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ اولین کنگره ملی دو هزار شهید استان برگزار شد و برنامه‌ریزی شده دومین کنگره را در سال ۱۴۰۴ با کمک دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مردم نهاد و مردم برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار