در راستای حمایت از جوانی جمعیت؛

۱۵ هزار بسته حمایتی به مادران دارای فرزند سوم و بیشتر اهدا می‌شود

مراسم پویش لبخند مادری و اهدای بسته‌های حمایتی به مادران دارای فرزند سوم و بیشتر متولدین ۱۴۰۲ با هدف حمایت از جوانی جمعیت در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ - 09January 2024

اهدای 15 هزار بسته حمایتی به مادران دارای فرزند سوم و بیشتربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، با حضور معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد فرمان امام (ره) کشور، مراسم پویش لبخند مادری، اهدای بسته‌های حمایتی به مادران دارای فرزند سوم و بیشتر متولدین ۱۴۰۲ در راستای حمایت از جوانی جمعیت در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

یاسر اشراقی، معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد در این مراسم با اشاره به ۲۰ کار ویژه جوانی جمعیت در حوزه‌های زیرساختی فرهنگی، اقتصادی، سلامت جمعیت اظهار داشت: در حوزه اقتصادی ۱۵ هزار بسته لبخند مادری در سراسر کشور تهیه شده و در آستانه توزیع است.

وی با بیان اینکه به تمامی فرزندان ایران‌زمین به حول و قوه الهی این بسته‌های حمایتی اهدامی‌شود، گفت: با توجه به اینکه ممکن است برای خانواده‌ها حضور در مراکز حمایتی برای انها میسر نباشد در بستر «با سلام» غرفه‌های مجازی تعبیه شده که از این طریق می‌توانند خدمات دریافت کنند.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد گفت: این بسته‌های حمایتی حدود ۴۰ قلم ملزومات کودک از بدو تولد تا شش ماهگی در آن موجود بوده و اکثریت آنها کالای با کیفیت ایرانی بوده و تلاش ما بر این است که سیره حضرت صدیقه الطاهره فاطمه الزهرا (س) سرلوحه کارمان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار