در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح: از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه خدمات به ورزشکاران نیروهای مسلح استفاده می‌کنیم

امیر «فولادی» گفت: بنا داریم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و در تعامل با مجموعه‌هایی مانند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرساله برنامه‌های مختلفی در جهت ارائه خدمات و تجلیل از ورزشکاران نیروهای مسلح برگزار کنیم.
کد خبر: ۶۴۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ - 09January 2024

امیر سرتیپ دوم فولادیامیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی دارای بخش‌های متنوعی است و استان‌ها اقدامات خوبی در حوزه فضای مجازی انجام داده‌اند.

امیر فولادی ادامه داد: ما می‌توانیم در حوزه شهدای ورزشکار از دستاورد‌های این نمایشگاه الگوبرداری کنیم و در این زمینه رایزنی‌هایی با مسئولان برخی غرفه‌ها صورت گرفته است.

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: بنا داریم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و در تعامل با مجموعه‌هایی مانند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرساله برنامه‌های مختلفی در جهت ارائه خدمات و تجلیل از ورزشکاران نیروهای مسلح برگزار کنیم.

به گزارش دفاع‌پرس، نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،  از ۱۶ تا ۲۰ دی در ساختمان شهداء موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع دایر است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار